Lollikken 10 Anmeld indhold Skrevet November 27, 2008 I min søgen efter en "ny" brugt bil, er det jo rart at kunne kigge på bunden af sådan en bil før man køber den. Derfor vil jeg høre om der er nogen steder, hvor man kan gøre det, uden at skulle betale Motormanden (Motormännen) 1500 SEK Her tænker jeg på gør det selv værksteder eller en eller anden form for autolift. Forresten, sådan en autolift hvad hedder det på svensk? Autohiss? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2008 I min søgen efter en "ny" brugt bil, er det jo rart at kunne kigge på bunden af sådan en bil før man køber den. Derfor vil jeg høre om der er nogen steder, hvor man kan gøre det, uden at skulle betale Motormanden (Motormännen) 1500 SEK Her tænker jeg på gør det selv værksteder eller en eller anden form for autolift. Forresten, sådan en autolift hvad hedder det på svensk? Autohiss? Der ligger en ny OKQ8 med GDS (gör-det-själv verkstad) med 5 lifte, til 57sek pr 30min... Den ligger på Batterigatan, lige ved ICA Maxi toftanäs.... JAsper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2008 Der ligger en ny OKQ8 med GDS (gör-det-själv verkstad) med 5 lifte, til 57sek pr 30min... Den ligger på Batterigatan, lige ved ICA Maxi toftanäs.... JAsper Takker! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2008 Og hvis du tjekker i annonceavisen der, ihvertfald her, kommer fra butikkerne i Toftanäs, så har der de 2 sidste gange været rabatkupon med til OKQ8 - halv pris tror det er :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites