Jump to content
skallstorp

Hvor Svensk er du

Recommended Posts

Du fikk 26 poeng av 30 mulige. Grattis! Du ÄR svensk, eller hur!? ;) Tack så mycket, Kalle Anka!!! Tror sq jeg skifter det rødbedefarvede ud :) Spelme ikke nemt at vide om Björn eller Benny havde længst skæg til melodi grand prix. Hva fan er det for et spørgsmål???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en norsk quiz...det siger alt! Det Tungemaal, som tilhører den norske Almue, har meget tilfælles med det svenske og dernæst ogsaa med det danske, men adskiller sig fra dem begge ved et Forraad af særegne Ord og Former, og har i det Hele saa meget eiendommeligt i Formen, at det ikke kan falde sammen med noget af disse Nabosprog, men maa nødvendig tænkes opstillet ved Siden af dem som en selvstændig Sprogform. I selve Grundlaget falder det nærmere sammen med den islandske Sprogform, som egentlig ogsaa er udgaaen fra Norge; men alligevel har dog den norske Form udviklet sig anderledes end den islandske, saa at ogsaa disse nu ere noget ulige. Med andre ord: Norge er noget for sig... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo

Hrmpf ! Du fikk 22 poeng av 30 mulige. Du har kommit ett bra stycke bortom Svinesundsbron, men har ännu en lång väg att gå innan du blir riktigt gul och blå. ;) Medborgerskabet fär vänte litet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du fikk 25 poeng av 30 mulige. Grattis! Du ÄR svensk, eller hur!? ;) Mit resultat på quiz'en. Herligt, så ved jeg da det. Jeg är svensk, hurra! de 2 af svarene vidste jeg med det samme, da jeg havde trykket neste, var forkerte, så alt i alt meget godt, ikk?:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du fikk 21 poeng av 30 mulige. Du har kommit ett bra stycke bortom Svinesundsbron, men har ännu en lång väg att gå innan du blir riktigt gul och blå. ;) Tja, svensk musik er da heldigivis meget mere end den præsenteres i den quiz -ABBA, Lisa Ekdal, Kent... :sick: Heldigt at man havde sine popdage engang i tiden, så man vidste at Dr.Alban har været tandlæge:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo
Du fikk 21 poeng av 30 mulige. Du har kommit ett bra stycke bortom Svinesundsbron, men har ännu en lång väg att gå innan du blir riktigt gul och blå. ;) Tja, svensk musik er da heldigivis meget mere end den præsenteres i den quiz -ABBA, Lisa Ekdal, Kent... :sick: Heldigt at man havde sine popdage engang i tiden, så man vidste at Dr.Alban har været tandlæge:rolleye:
Gud er du så gammel sanne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites