skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet November 25, 2008 http://mittfb.f-b.no/quiz_t2.php?IDQ=281&rate=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2008 17% :o Men jeg vidste da hvad Volvo betyder på latin :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2008 Du fikk 13 poeng av 30 mulige. Du har kommit ett bra stycke bortom Svinesundsbron, men har ännu en lång väg att gå innan du blir riktigt gul och blå. ;) Føler mig lidt noobish :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2008 Du fikk 26 poeng av 30 mulige. Grattis! Du ÄR svensk, eller hur!? ;) Tack så mycket, Kalle Anka!!! Tror sq jeg skifter det rødbedefarvede ud :) Spelme ikke nemt at vide om Björn eller Benny havde længst skæg til melodi grand prix. Hva fan er det for et spørgsmål??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2008 Det er en norsk quiz...det siger alt! Det Tungemaal, som tilhører den norske Almue, har meget tilfælles med det svenske og dernæst ogsaa med det danske, men adskiller sig fra dem begge ved et Forraad af særegne Ord og Former, og har i det Hele saa meget eiendommeligt i Formen, at det ikke kan falde sammen med noget af disse Nabosprog, men maa nødvendig tænkes opstillet ved Siden af dem som en selvstændig Sprogform. I selve Grundlaget falder det nærmere sammen med den islandske Sprogform, som egentlig ogsaa er udgaaen fra Norge; men alligevel har dog den norske Form udviklet sig anderledes end den islandske, saa at ogsaa disse nu ere noget ulige. Med andre ord: Norge er noget for sig... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
A&K114 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2008 16 %, det ok :D:D:D:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret November 25, 2008 Hrmpf ! Du fikk 22 poeng av 30 mulige. Du har kommit ett bra stycke bortom Svinesundsbron, men har ännu en lång väg att gå innan du blir riktigt gul och blå. ;) Medborgerskabet fär vänte litet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 Du fikk 27 poeng av 30 mulige. Grattis! Du ÄR svensk, eller hur!? ;) Polkagrise? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 70%............ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 90%........ Lucky shot Polkagrise? Slikkepind fra Gränna....Rød og hvid-stribet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 23 af 30 point så jeg hænger kun "lidt" i bremsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Else 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 22 af 30 Til gengæld klogere på både skæg og polkagrisar, hvem ville være foruden denne væsentlige viden. Ikke sikker på at jeg ville være mere dansk i en tilsvarende quizzz Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 Du fikk 25 poeng av 30 mulige. Grattis! Du ÄR svensk, eller hur!? ;) Mit resultat på quiz'en. Herligt, så ved jeg da det. Jeg är svensk, hurra! de 2 af svarene vidste jeg med det samme, da jeg havde trykket neste, var forkerte, så alt i alt meget godt, ikk?:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 Du fikk 21 poeng av 30 mulige. Du har kommit ett bra stycke bortom Svinesundsbron, men har ännu en lång väg att gå innan du blir riktigt gul och blå. ;) Tja, svensk musik er da heldigivis meget mere end den præsenteres i den quiz -ABBA, Lisa Ekdal, Kent... Heldigt at man havde sine popdage engang i tiden, så man vidste at Dr.Alban har været tandlæge:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 Du fikk 21 poeng av 30 mulige. Du har kommit ett bra stycke bortom Svinesundsbron, men har ännu en lång väg att gå innan du blir riktigt gul och blå. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 Du fikk 18 poeng av 30 mulige. Det er åbenbart ikke nok at blive forvekslet med en svensker af de indfødte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 Du fikk 18 poeng av 30 mulige. Det er åbenbart ikke nok at blive forvekslet med en svensker af de indfødte Hvor er det rart at se at jeg ikke er den eneste der "stinker" til den stupide leg... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 Hey - fik 27 rigtige ud af 30, og det endda uden at spørge ungerne om hjælp ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 26 ud af de 30 - og ligesom Ulmus med visheden om at have svaret forkert et par gange lige i det øjeblik musetasten blev sluppet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret November 27, 2008 Du fikk 21 poeng av 30 mulige. Du har kommit ett bra stycke bortom Svinesundsbron, men har ännu en lång väg att gå innan du blir riktigt gul och blå. ;) Tja, svensk musik er da heldigivis meget mere end den præsenteres i den quiz -ABBA, Lisa Ekdal, Kent... Heldigt at man havde sine popdage engang i tiden, så man vidste at Dr.Alban har været tandlæge:rolleye: Gud er du så gammel sanne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2008 Du fikk 15 poeng av 30 mulige. Du har kommit ett bra stycke bortom Svinesundsbron, men har ännu en lång väg att gå innan du blir riktigt gul och blå. :th2: Phy ha:scared:, . Er stadigvæk rød og hvid:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2008 Du fikk 22 poeng av 30 mulige. Du har kommit ett bra stycke bortom Svinesundsbron, men har ännu en lång väg att gå innan du blir riktigt gul och blå. ;) Det må være godkendt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2008 Øv, 28 af 30, og det som svensk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2008 27 ud 30. Tænk at falde på Abba og Pippi Langstrømpe:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2008 Du fikk 24 poeng av 30 mulige. Du har kommit ett bra stycke bortom Svinesundsbron, men har ännu en lång väg att gå innan du blir riktigt gul och blå. ;) Den skiller åbenbart lige ved 24 og 25 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites