Jump to content
hpn

DSB rejsetidsgaranti

Recommended Posts

Er der nogen, der lige hurtigt kan svare mig på, om de billetter man får som kompensation fra DSB gälder retur? På dem, jeg har modtaget, står der fortrykt "malmö (a)-kbh (f+l)" og oppe i hjörnet "ud- og hjem samme dag".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ud- og hjemrejse samme dag betyder retur samme dag' date=' i trafikdøgnet indtil kl 3.59 om natten[/quote'] Desværre, de skal være brugt inden kl. 00:00 den dag, der er skrevet på dem.:thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Desværre' date=' de skal være brugt inden kl. 00:00 den dag, der er skrevet på dem.:thumbdown[/quote'] OK? Står det på biletterne eller kan du henvise til et sted hvor det står? Jeg har rejst hjem på billetterne flere gange når klokken var over midnat. Som Jakriborg er inde på går trafikdøgnet jo til 03:59 så hvorfor skulle det være anderledes med disse billetter? :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Desværre' date=' de skal være brugt inden kl. 00:00 den dag, der er skrevet på dem.:thumbdown[/quote'] Vi spurgte en tog-mand om hvorlænge billetten gælder, og han sagde at det var til klokken 4 om morgenen. Han var endda så sød at tjekke med sin svenske kollega, og vendte tilbage til os, for igen at fortælle at det var klokken 4 den galdt til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

en sjov lille historie... Jeg havde sådan en skånetrafik-garanti-billet og blev kontrolleret på hjemturen hvor damen sagde at den altså kun virker 1 vej Jeg sagde at den altså galdt begge veje og smilte til hende hvorefter hun bestemt sagde at sådan havde det aldrig været Hun gik stille videre da jeg viste hende den tekst der står oppe i hjørnet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi spurgte en tog-mand om hvorlænge billetten gælder, og han sagde at det var til klokken 4 om morgenen. Han var endda så sød at tjekke med sin svenske kollega, og vendte tilbage til os, for igen at fortælle at det var klokken 4 den galdt til...
Det var dog glædeligt :love:- jeg fik den anden besked af en togfører på et tidspunkt, hvor jeg havde brug for at køre senere end 00:00 og derfor måtte købe billet. ØV, også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
en sjov lille historie... Jeg havde sådan en skånetrafik-garanti-billet og blev kontrolleret på hjemturen hvor damen sagde at den altså kun virker 1 vej Jeg sagde at den altså galdt begge veje og smilte til hende hvorefter hun bestemt sagde at sådan havde det aldrig været Hun gik stille videre da jeg viste hende den tekst der står oppe i hjørnet
Pinligt!!
Det var dog glædeligt :love:- jeg fik den anden besked af en togfører på et tidspunkt' date=' hvor jeg havde brug for at køre senere end 00:00 og derfor måtte købe billet. ØV, også.[/quote'] Det er altså noget skidt at man får dobbelte beskeder :thumbdown Vi havde for god ordens skyld taget en gratis-billet ekstra med... har efterhånden så mange af dem :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites