tReaX 10 Anmeld indhold Skrevet November 25, 2008 ..... Hjælp er fundet - må slettes/låses.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2008 Vi skal holde en lille fest her til marts, hvor vi får brug for lidt hjælp i køkkenet. Vi får primært brug for hjælp til at klare opvasken. Derudover måske noget hjælp til at gøre natmaden klar, som pt. er planlagt til at være hotdogs. Er der nogen der er klar på en sådan opgave? Eller kender nogen de kan anbefale? Vi regner med at sætte os til bordet kl. 16.30 og natmaden regner vi umiddelbart med at blive serveret omkring kl. 01.30. Festen foregår i Oxie. jeg havde gerne selv meldt mig, men er temmelig højgravid til den tid... ;-) men skal da lige høre mine søde naboer (deres teenage piger) de hjalp os til vores bryllup, og var yderst effektive. kan du komme med lidt mere præcist dato? camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2008 jeg havde gerne selv meldt mig, men er temmelig højgravid til den tid... ;-) men skal da lige høre mine søde naboer (deres teenage piger) de hjalp os til vores bryllup, og var yderst effektive. kan du komme med lidt mere præcist dato? camilla Tak for tilbudet, men har fundet hjælp via grannar.se, så det er ikke længere relevant. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites