Gio 23 Anmeld indhold Skrevet November 24, 2008 EOS 5D mkII i aktion....i movie-mode! http://vimeo.com/2327058 *wow*! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2008 Very cool :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2008 Fedt kamera, men jeg må indrømme at prisen nok skulle få mig på andre tanker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2008 Desværre ikke understøttelse af 24p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2008 Lækkert,, skal købe et når de er til at få.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2008 Lækkert' date=', skal købe et når de er til at få..[/quote']15 af de lange (dkk) for huset - og det er ex moms. Det er også en slags penge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2008 15 af de lange (dkk) for huset - og det er ex moms. Det er også en slags penge jep.. Men måske jeg ikke selv skal betale.. Længer historie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2008 EOS 5D mkII i aktion....i movie-mode!: Nice, hvad bruger du selv Gio? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2008 Nice' date=' hvad bruger du selv Gio?[/quote']Jeg er stadig "kun" på et 350D. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites