RAG 10 Anmeld indhold Skrevet November 20, 2008 ... jo, det er en tysker uden humor ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 ... jo' date=' det er en tysker uden humor ![/quote']Så tror jeg sørme jeg er svensker:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 Jeg hælder nu mere til en afart af dovne polakker......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 Det kræver jo egentlig en forklaring på, hvad en tysker så ér....og så fremdelses, såfremt der blandes yderligere nationaliteter ind. Jeg griner ikke...endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 Det kræver jo egentlig en forklaring på' date=' hvad en tysker så ér....og så fremdelses, såfremt der blandes yderligere nationaliteter ind.[/quote'] Ja, præcis -også derfor jeg mener at jeg så må være svensker, for jeg har tydligvis ikke humor, jeg forstår den simpelthen ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 Ja' date=' præcis -også derfor jeg mener [b']at jeg så må være svensker, for jeg har tydligvis ikke humor, jeg forstår den simpelthen ikke...Præcis, Sanne...:th2: Som jeg også skrev:Jeg griner ikke...endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2008 ... jo' date=' det er en tysker uden humor ![/quote'] Huh?..... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites