Lollikken 10 Anmeld indhold Skrevet November 19, 2008 Hejsa Er der nogen der vil hjælpe en "stakkels" studerende hjem til Malmø her i aften. Jeg er "mellem" månedskort perioder, da jeg ikke skal bruge det videre næste uge og jeg mente ikke at DSB skulle tjene 300 kr på min bekostning :) Anyways, Er der nogen der har lyst til at tage mig med over broen og smide mig af på Svågertorp? Smid gerne en PM hvis du har tid/lyst :) Cheers Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2008 Det kan godt være jeg har plads...... Dog har jeg rasende travlt med at komme hjem, så hvis du ikke har noget imod at køre en smule over fartgrænserne, så skal jeg lige se hvordan jeg fikser det.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2008 Det kan godt være jeg har plads...... Dog har jeg rasende travlt med at komme hjem' date=' så hvis du ikke har noget imod at køre en smule over fartgrænserne, så skal jeg lige se hvordan jeg fikser det....[/quote'] Hehe, så længe jeg ikke skal stå for en evt. bøden så har jeg det fint nok med fart :) Jeg smider lige en PM Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2008 Tak for tilbudene folkens! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites