Homer 10 Anmeld indhold Skrevet November 17, 2008 Er der nogen der kender en site hvor man kan finde en tabel over "standard" indpresningsdybde på forskellige bilmærker? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Boltcirkel Er der nogen der kender en site hvor man kan finde en tabel over "standard" indpresningsdybde på forskellige bilmærker? Hvis du søger på ordet "boltcirkel" fremkommer en række links - f.eks. www.carnut.dk/dk/tabel.html hvor "ET" dækker for "indpresningsdybde" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 WTF er "boltcirkel"? :D Det ser ud til at være noget af det rigtige - den oversigt du (Mogens) linker til er desværre med lidt for gamle biler... Men takker! Leder videre.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Hvilken bil leder du efter??? Bigwheels har en rigtig god søgemaskine.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Jeg bliver pludselig kimet ned fra nord og syd om mine vinterfælge til salg på Blocket (måske fordi det er blevet koldt??), og der bliver spurgt om de passer til alle mulige biler - og vil jo gerne levere et kvalificeret svar. Bigwheels er vist "nede" lige nu - måske samme host som Sunddebatten?? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Det kunne man tro......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Er der nogen der kender en site hvor man kan finde en tabel over "standard" indpresningsdybde på forskellige bilmærker? Denne side: http://www.eurowheels.dk/ Du vælger bare i menuen i venstre hjørne om det skal være stål/alu, dernæst bilmærke og model og så kommer den med original dæk/fælgstørrelse, ET (indpresning) og krydsmål...... :th2: Håber at du kan bruge det..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Den er forkert.....Den viser at min har en ET på 20. Og det har den ikke..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2008 Der er sikkert nogen der krummer tæer nu, men thansen.dk har faktisk en udemærket oversigt over org dækdetaljer til mange forskellige modeller... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2008 17" til min RS6'er...... Det går bare ikke!!! :DDer er sikkert nogen der krummer tæer nu' date=' men thansen.dk har faktisk en udemærket oversigt over org dækdetaljer til mange forskellige modeller...[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2008 17" til min RS6'er...... Det går bare ikke!!! :D Du er jo også et anomali :D Jeg ser desuden slet ikke RS6 derinde? Den var nok mere til folk med "almindelige" biler ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites