Jan 10 Anmeld indhold Skrevet November 17, 2008 Er der nogen som kan anbefale en maler. De 2 som henviser sig selv på denne site, er der desværre ingen kontakt til. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
handymænd 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2008 Hej, hvis du ikke ikke har fundet nogen, skal du være meget velkommen til at kontakte os: bertilsson@mail-online.dk Som yderligere info skal det siges vores timepris er kr. 300,00 + moms, så vi ligger i den rigtig fornuftige ende :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jane 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2009 Min kusine er maler og maler mit køkken pt. Hun har tid, hvis du har brug for en. Du kan ringe til hende: 0045 60601861 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gizmo 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2009 Ring til Maler firmaet Bartholin Kristian Bartholin : tlf 0045 31722755 arbejder både i Danmark, Sverige & Norge, han har selv boet i sverige i flere år. firmaet hovedsæde ligger i Danmark. Kan selv sige god for ham. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Hej Jan, Jeg undskylder travlheden. Smid mig en PM. med dit nummer, så kontakter jeg dig i næste uge, såfremt der ikke er styr på sagerne endnu. Jeg undskylder endnu engang travlheden. Venligst Pendleren (Øresunds Maleren) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites