Jump to content
Miriam

Glögg-hygge opdatering :)

Recommended Posts

Syntes lige jeg ville sige at vi slår rekord i år :) Vi er 39 voksne, 8 børn og 6 helt små.... Og da jeg ikke lige har 50 stole, så må man gerne lige tage et på klapstole med hvis man har mulighed for det :) Alternativt er der massere af gulplads :) Hvis i bliver forhindret må i også gerne lige sige til :th2: Vi ses

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Håber i får en hyggelig eftermiddag og måske aften - desværrer når jeg ikke med, da jeg kan se der er fyldt op :-) Det må blive til næste år, og så må jeg være hurtigere ud af starthullerne.
Jeg tilslutter mig Bassen, og håber på der er plads næste år. Ellers må vi jo se om Kim ikke vil hoste det over i Oxie's klubhus :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skal nok sige til hvis der kommer afbud' date=' men er deværre nød til at sætte en begrænsning på et eller andet sted af flere årsager :)[/quote'] Lyder som et super arrangement, vi er også klar næste år :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Miriam og familie Sidste år gik det jo i vasken da Ingrid blev født den dag :love2: I år er vi i Indien - men håber I alle får en god dag :th2: Dbh og god jul fra os
Ja, sådan kan det jo gå, men godt at i var med året før så :) håber i hygger jer dernede, og tilykke med de snart 1 år :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites