Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet November 16, 2008 Syntes lige jeg ville sige at vi slår rekord i år :) Vi er 39 voksne, 8 børn og 6 helt små.... Og da jeg ikke lige har 50 stole, så må man gerne lige tage et på klapstole med hvis man har mulighed for det :) Alternativt er der massere af gulplads :) Hvis i bliver forhindret må i også gerne lige sige til :th2: Vi ses Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Ih det bliver altså så hyggeligt at få set nogen af jer. Og vi har klapstole, så vi skal nok tage nogen med. Vi glæder os, og husker også lige en omgang kanelsnegle. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Jeg er frisk på at låne en FatBoy...:th2: Jeg ejer ikke en klap-stol :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Nu er det jo ikke fordi jeg ikke har nogle stole :) Jeg vil tror jeg har ca 30 pladser, så det er jo ikke alle der skal slæbe stole med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Nu er det jo ikke fordi jeg ikke har nogle stole :) Jeg vil tror jeg har ca 30 pladser' date=' så det er jo ikke alle der skal slæbe stole med :)[/quote'] Vi tager 2 stk klapstole med. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 .... Og da jeg ikke lige har 50 stole, så må man gerne lige tage et på klapstole med hvis man har mulighed for det :) Jeg tager ikke en klapstol med :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Håber i får en hyggelig eftermiddag og måske aften - desværrer når jeg ikke med, da jeg kan se der er fyldt op :-) Det må blive til næste år, og så må jeg være hurtigere ud af starthullerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Håber i får en hyggelig eftermiddag og måske aften - desværrer når jeg ikke med, da jeg kan se der er fyldt op :-) Det må blive til næste år, og så må jeg være hurtigere ud af starthullerne. Jeg tilslutter mig Bassen, og håber på der er plads næste år. Ellers må vi jo se om Kim ikke vil hoste det over i Oxie's klubhus :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Skal nok sige til hvis der kommer afbud, men er deværre nød til at sætte en begrænsning på et eller andet sted af flere årsager :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Skal nok sige til hvis der kommer afbud' date=' men er deværre nød til at sætte en begrænsning på et eller andet sted af flere årsager :)[/quote'] Lyder som et super arrangement, vi er også klar næste år :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2008 Hej Miriam og familie Sidste år gik det jo i vasken da Ingrid blev født den dag I år er vi i Indien - men håber I alle får en god dag :th2: Dbh og god jul fra os Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2008 Hej Miriam og familie Sidste år gik det jo i vasken da Ingrid blev født den dag I år er vi i Indien - men håber I alle får en god dag :th2: Dbh og god jul fra os Ja, sådan kan det jo gå, men godt at i var med året før så :) håber i hygger jer dernede, og tilykke med de snart 1 år :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jane 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2008 Er der stadig plads til 1 måske 2 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jane 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2008 Er der stadig plads til 1 måske 2 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2008 Er der stadig brug for flere klapstole? Så kan vi nemlig tage et par stykker med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 sorry Miriam, vi er desværre lige blevet forhindret. Håber i får en god dag allesammen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Jeg vil bare sige tak for en hyggelig eftermiddag ... Og glædelig jul, når vi engang kommer dertil (nu var det jo i anledning af julen at vi var der ?) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Også tak for en hyggelig eftermiddag herfra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 også tak for en hyggelig eftermiddag herfra :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Synes det samme som Palle, Gio og Credde :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Synes det samme som Palle' date=' Gio og Credde :D[/quote'] Og, du har set "Kundskabets træ" med Willy Bonde ? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Og' date=' du har set "Kundskabets træ" med Willy Bonde ? :D[/quote'] Nemlig :th2: Klasse dansk film! "Det klister, det klister" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Tak for nogle hyggelige timer. Rigtigt glædelig jul og håber I alle får en dejlig julemåned. Hilsen Mette og familie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Vi takker også for nogle hyggelige timer, nu er de sidste lige gået for i dag :) og stuen ligner igen sig selv :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 Ja tusind tak for igår! Det var rigtig hyggeligt :) I ønskes alle en glædelig jul og et godt nytår. Vi håber at vi ses igen næste år ;) Mia & Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites