Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Men det er jo dyret i forsøger at beskytte. Skulle jeg selv vælge, ville jeg hellere pules i røven, end at blive slået ihjel.... Siger du så nu at dyrene ikke tænker sådan, så gør de det nok heller ikke når der bliver dyrket sex med dem.....;) Get my point?? :) Læs hvad manden skriver .. han siger der er forskel på at spise dyr for overlevelse end der er at dyrke sex med dem for fornøjelse .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Men det er jo dyret i forsøger at beskytte. Skulle jeg selv vælge, ville jeg hellere pules i røven, end at blive slået ihjel.... Er du nu helt sikker på det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Ja......Det er jeg.....Er du nu helt sikker på det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Men det er jo dyret i forsøger at beskytte. Skulle jeg selv vælge, ville jeg hellere pules i røven, end at blive slået ihjel.... Siger du så nu at dyrene ikke tænker sådan, så gør de det nok heller ikke når der bliver dyrket sex med dem.....;) Get my point?? :) Slet ikke, jeg forsøger ikke at beskytte nogen.. men der er en forskel på at se på et dyr som et nyttedyr og som føde end der er at se på et dyr som fornøjelse og dyrke sex med det .. om det skal være ulovligt eller er forkert eller klamt, vil jeg lade andre vurdere - men der er uden tvivl en forskel.. Det er jo en diskussion man aldrig kan blive enige om - i mine år som abuse handler for danske ISP'ere fik vi mange klager når det drejde sig om dyresex, men lovgivningnen forskrev dengang (og gør det sikkert i dag), hvis man ikke kan bevise dyret lider overlast så er det ikke misbrug .. på den anden side, eftersom ingen kan tale med dyr (pånær Dr. Doolittle) så er det jo også svært at vide om dyret synes det er rart eller ubehageligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Men det er jo dyret i forsøger at beskytte. Skulle jeg selv vælge, ville jeg hellere pules i røven, end at blive slået ihjel.... Hvis man skulle se det fra modstandernes synspunkt så siger du faktisk "Du vil hellere leve med at blive misbrugt end at blive slået ihjel" .. er det korrekt forstået? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Nej.....For der er mange der ser det at blive pulet i røven som fornøjelse..... Og er det en fornøjelse som nogle påstår, så vil jeg hellere det end at dø. Så jeg vil absolut ikke kalde det misbrug..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Nej.....For der er mange der ser det at blive pulet i røven som fornøjelse..... Og er det en fornøjelse som nogle påstår, så vil jeg hellere det end at dø. Så jeg vil absolut ikke kalde det misbrug..... Jo men nu skrev jeg jo set fra "modstandernes" side, altså dem der mener det er misbrug :-) .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites