Mr. Griff 10 Anmeld indhold Skrevet November 11, 2008 Hej vi har haft svensk viasat hvor parabolen sagtens kunne fange den danske tv3 og tv3+ selvom det selvfølgelig ikke var med i pakken her i sverige. mit spørgsmål er nu: Vi vil have svensk canal digital da de har discovery og sådan, men kan canal digital også fange tv3 og tv3+ og hvad med zulu ??? er der nogle herinde som har canal digital igennem sverige som kan svare på denne tråd ?? Mvh. Fru Griff Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Viasat og Canal Digital er "arvefjender", så - nej, du kan ikke se tv3 osv. med Canal Digital-abbonement. Kan ikke huske om CD har Zulu. Forstår endvidere ikke, hvordan du har kunnet se dansk tv3 osv. med svensk abbonement "hvis det selvfølgelig ikke var med i pakken", som du skriver... enten VAR det med i pakken, eller også havde du både dansk og svensk abb. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Griff 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 . Nej vi købte et alm. svensk viasatabb. men parabolen kunne fange de danske kanaler vi har ikk haft noget dansk abb. og det er det jeg så spørger om om canal digital herovre også kan fange de danske kanaler...for herovre er tv3 (svensk) jo med i pakken... så måske den også kan fnage de danske ligesom viasatten herovre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Jeg var simpelthen nødt til at tjekke lidt op på dette selv, og må indrømme at jeg tog fejl - TV3 er faktisk med i Canal Digitals abb. herovre - højst overraskende. Så jeg tror bare at jeg klapper i, og håber på at andre kan hjælpe dig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 og det er det jeg så spørger om om canal digital herovre også kan fange de danske kanaler...for herovre er tv3 (svensk) jo med i pakken... så måske den også kan fnage de danske ligesom viasatten herovre. Det *tror* jeg ikke - der er en speciel "dansk pakke" man kan tilkøbe hos CD Sverige, men den er mega dyr ift hvad man får. Alternativet kan være at allierere sig med nogen med en dansk adresse og tegne et dansk CD abonnement der. Der er så til gengæld ikke TV3. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sten_ravn 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2008 Zulu og TV2 kommer med i Viasat pakke efter nytår, men det kræver Dansk abonnent.. Eller kig på viasat.dk der kan du se meget mere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2008 I dansk Viasat er allerede TV2 kanalerne, Zulu, Charlie Og Film kommer pr. 1/1-09 og disse fortsaetter ogsa med at ligge i Canal Digital DK. Jeg er naesten 100% overbevist om at DU IKKE kan se nogle danske kanaler i Svensk Canal Digital, lige som Svenskere ikke kan SE kanal 4 og 5 fra danmark, i deres programpakke. Jeg tror grunden til at TV3 sverige ligger hos Canal Digital Sverige, er de er faelles om en kamp mod BOXER. Man har alle dage kunne se TV3Norge, Sverige og Danmark, i alle 3 viasat pakker fx. har Svenskere kunne se TV3 DK og Norge og i Norge kunne se TV3 Sverige og Danmark osv. Det er dog kun pa tv3 ikke andre kanaler. Sa Zulu ligger efter min overbevisning ikke hos Canal Digital Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sten_ravn 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2008 Det er nu ikke helt rigtigt det du skriver. I dansk Viasat er allerede TV2 kanalerne, Zulu, Charlie Og Film kommer pr. 1/1-09, nej det er kun tv2 og de andre starter alle først op i 1/1-09. Eneste måde at se disse kanaler fremover er stadig et Dansk abonnement, da de ikke vil være tilgængelige i svenske pakker. Så det er noget med at kende nogen. Ellers en dreambox kan klare mosten, og det er faktisk pt, ikke ulovligt at cardshare i Sverige ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites