Jump to content
Sannie

Termin April 09 ?

Recommended Posts

Hej med Alle jer kommende mødre. Jeg skriver her fordi jeg som så mange andre danskere er flyttet til sverige med min kæreste, og vi står og skal have en lille til April. Og derfor kunne jeg meget godt tænke mig nogle nye bekendtskaber mens jeg går på barsel. Så hvis nogen har lyst, kunne man starte en mødregruppe som alle har termin omkring marts, april, maj måned? Jeg bor i bunkeflostrand, Malmø´. Så derfor ville det være dejligt hvis det var folk fra omegn. Håber meget at høre fra jer! Venlig hilsen Sannie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Sannie Jeg er i samme båd som dig, jeg er osse på udkig efter nogen, at dele efaringer og barsel med.. Jeg er sygemeldt fra jobbet så tid er der nok af.. Vi skal være forældre til Marts, vi glæder os meget.. Ved I hvad du venter?? Vi kan jo, hvis du har lyst skrive lidt sammen og evt på et tidspunkt mødes.. Kh Suzann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er i samme båd som dig, jeg er osse på udkig efter nogen, at dele efaringer og barsel med.. Jeg er sygemeldt fra jobbet så tid er der nok af.. Vi skal være forældre til Marts, vi glæder os meget.. Ved I hvad du venter?? Vi kan jo, hvis du har lyst skrive lidt sammen og evt på et tidspunkt mødes.. Kh Suzann
Hej Suzann :) Jeg er også sygemeldt lige nu, pga bækkenløsning. Ja, vi venter os en lille dreng. :) Hva me jer? Ja, det ville være hyggeligt! Det er sørme kedeligt når man bare skal gå helt mutters alene. Hehe.. :) Hvor bor i henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Tøzer. Jeg er altså ik gravid, men jeg er 22 år og har boet i malmø i snart 3 år med min mand. Jeg savner virkelig at have venner og derfor kunne jeg os godt tænke mig at være el del af gruppen hvis det er ok????
Hej :) Det tror jeg da ikke der skulle være noget problem i :) Hvor bor du henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skal i have en pige eller dreng? Min veninde i Holland skal have en dreng, det er ret spændende. Jeg vil også gerne have en baby, men skal starte i skole til sommer, så jeg skal vente lidt endnu.
Okay.. :) Men nok en 10 min kørsel tror jeg :) Vi skal også have en dreng! :) Okay. :) Er i glade for at bo i sverige? og hvad laver du til daglig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Sannie... Super.. ja vi venter en dreng.. Hvornår har du termin? jeg har den 11 Marts, men jeg kan jo sagtens gå over tid.. Hvor er det lækkert I bor så tæt på broen, vi bor osse 3 min fra motorvejen, men lidt mere nord på, 10 til broen.. Det hedder Kirseberg..Det ligger ved Ikea, hvis du ved hvor det ligger... ja det kan godt blive trist i længden at gå hjemme hele dage, så jeg er da frisk på at vi finder en hyggelig café en dag, og slupre noget varmt i os.. Men ellers er der jo masser man skal forberede til den lille kommer, det bliver spændende, har i fundet på navne?? Kh Suzann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Sannie... Super.. ja vi venter en dreng.. Hvornår har du termin? jeg har den 11 Marts, men jeg kan jo sagtens gå over tid.. Hvor er det lækkert I bor så tæt på broen, vi bor osse 3 min fra motorvejen, men lidt mere nord på, 10 til broen.. Det hedder Kirseberg..Det ligger ved Ikea, hvis du ved hvor det ligger... ja det kan godt blive trist i længden at gå hjemme hele dage, så jeg er da frisk på at vi finder en hyggelig café en dag, og slupre noget varmt i os.. Men ellers er der jo masser man skal forberede til den lille kommer, det bliver spændende, har i fundet på navne?? Kh Suzann
Ej hvor sjovt i også venter en dreng :) - Jeg har termin 12/4, så det er lige en måned frem. Men ja, det er rigtig dejligt vi bor så tæt på broen, især når vi begge to arbejder i dk. Hmm, det siger mig et eller andet. Meen, kan ikk helt konkretisere det op i mit hoved. :)Er absolut ikk kendt i sverige! :) Og ja, der er en masse man skal! Men alligevel er ventetiden lang! :) Ja, vi har allerede fúndet navnet, Han kommer til at hedde Max. Hva me jer? Hva laver du ellers, mht job osv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg vil også være med jeg venter mit 3 barn den 13 maj 09. de 2 andre er fra oktober 06 og november 07. jeg og manden har boet i malmø (oxie) i snart 3 år. jeg har efterhånden mødt en del herinde fra. men når man er flerbarns mamma er tiden der desværre ikke lige altid, til man kan komme ud så tit ;-) jeg selv er 26 (d 7 januar) i er velkomne til også at få min mail adresse. send mig dog lige en mail inden så jeg ved hvem jeg tilmelder derinde.. (har næsten lige haft en uvelkommen på msn, man ved sku aldrig hvad det er for typer) aevardk@hotmail.com det kunne være rart at få nogle lege kammerater til den lille ny også (vi får en pige) camilla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er jeg med på! Jeg har termin den 14. april 2009, så jo...jeg er helt klart med på den. Jeg er 29 år og Bor i Heleneholm/Almhög næsten lige ved siden af Heleneholmskolen, og er desværre også ramt af bækkenløsning:mad:, men har også en pige på 3 i forvejen...så det siger næsten af sig selv. Jeg hører gerne nærmere hvis I finder på et eller andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Sannnie Ja 2 dage efter dig, men det bliver ved planlagt kejsersnit:eek: så regner med at den nøjagtige dato hedder den 6. april. ( det får jeg at vide om 2 uger ) Hvad vi venter os, skal komme som en overraskelse, sådan vil vi helst foretrække det. Jeg er pt. kun deltidssygemeldt, men skal til JM i morgen og dernæst til min læge. Det ender nok med en fuldtidssygemelding efter som min tilstand er forværret. Min mand drager snart af sted til Irak i 7 uger:cry: ( den 8. jan )så kommer jeg til at være alene med min datter. Jeg må derfor nu tænke mere på mig selv og børnene end arb. Jeg håber at vi snart kan finde ud af noget, sådan at de 7 uger kan gå lidt hurtigere for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay.. Det må også være dejligt at vide den nøjagtige dato! :) Det bliver da spændende.. Den uvished kunne vi altså ikke gå med.:) Så vi ved det bliver en lille dreng! :) Nå for søren, må man spørge hvorfor? - Har du ikke msn, det er lidt nemmere? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jeg har lige svaret på et andet indlæg om termin i foråret, men kan nu se, at Suzann, som startede den, er herinde også. Så nu melder jeg mig på banen - kan jeg osse være med? Min søn er født den 4. november 08, men skulle være født den 19. februar 09, så selvom han er 4½ måned nu, er han ikke større end hvis han var født til tiden. Så det må alligevel være her, jeg hører til... Håber på at høre fra jer, Nanna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites