Jump to content
Miriam

Årets jule glögg d. 30 nov. kl. 15.00

Recommended Posts

Ja, så opdagede jeg lige at det var ved at være tid igen :) er lidt sent ude i år, men mon ik det går alligevel, i har det vel i jeres kalender som en fast aftale :) Det er 4. år vi holder det, så nu er det vist gået hen og er blevet en tradition. Så kom og få et glas Glögg med tilhørende æbleskriver, samt en masse hygge. Som de andre år så holder vi det på første advent, som i år falder d. 30. nov. og tiden er igen kl. 15.00. Husk vi er flyttet så adressen er Sjövagen 35, i Bunkeflostrand. Af hensyn til indkøb, må i gerne lige tilmelde jer, (Gio laver du en tilmeldings liste som du plejer ?) husk at skrive hvor mange i kommer til mig i tråden, hvis den bedre halvdel ik har en profil herinde og selv kan tilmelde sig. Håber på at se en masse igen i år :th2: Seneste tilmelding er d. 25 nov. ( det kan være jeg lukker tilmeldningen før hvis der kommer ligeså mange som der plejer :) ) Med julehilsner Miriam og Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Miriam og Michael, Vi vil også gerne komme alle 3. (Nu skal vi altså se at få hanket op i os selv...) Jeg ved ikke om Søren har sms'et dig så nu tilmelder jeg os lige her. Glæder os til at se Jer (og I andre på debatten :th2:). Smil, Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tillader mig hermed at lukke for flere tilmeldinger. Gio lukker du tråden, igen som du plejer :) Til de nysgerrige så er vi 44 lige nu, hvoraf de 5 er meget små, og de 7 en lille smule større :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi (Frederik/Margith) har ogsaa en lille med' date=' maa jeg saa hellere tilfoeje. Han er snart 6 maaneder. Ved ikke, om det rangerer under "meget lille" eller "en smule stoerre"? :)[/quote'] Det er meget lille :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...