larsk 14 Anmeld indhold Skrevet November 6, 2008 Hvis man trænger til at blive trist, så se hvad andre har gjort ved smukke biler http://www.wreckedexotics.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2008 Av!!! Det skær i mit lille bil hjerte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 Ja det er sørgeligt, men hvis der er noget der kan bringe mit pis i kog er det folk der gør dette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 Ja det er sørgeligt' date=' men hvis der er noget der kan bringe mit pis i kog er det folk der gør dette [/quote'] De skulle hænges op i øjenlågene og tvinges til at blinke! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nysted 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 De skulle hænges op i øjenlågene og tvinges til at blinke! Hmm er ikke helt sikker på jeg kan se hvad der er galt...? Med mindre selvfølgelig de dersens fart striber på siden af døren ikke er solen der reflektere igen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2008 Hmm er ikke helt sikker på jeg kan se hvad der er galt...? Med mindre selvfølgelig de dersens fart striber på siden af døren ikke er solen der reflektere igen :) men det kan jeg.,. de skulle skydes dem der gør sådan noget.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2008 men det kan jeg.' date='. de skulle skydes dem der gør sådan noget.. [/quote'] Jeps. En ting er ejere/førere af luksusbiler, der crasher dem, noget andet er den slags hærværk. Det er ufatteligt at nogen kan finde på det..... Det er så tåbeligt, så destruktivt, og så meningsløst. Hele bilen skal principielt omlakeres for at nul-stille det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2008 http://globalmotors.net/train-wreck-in-germany-damages-at-least-20-new-porsche-911s/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites