Jump to content
Emmi

Undgå fotofælder

Recommended Posts

Så skal det da integreres ordentligt i kabinen......Med en original knap. Ellers er det bare for kikset.....
en ordentlig knap? der er jo fjernbetjening til.. en lille fin fjernbetjening så det eneste der skal sättes ordentligt inde i kabinen er dioden.. og det skal selvklart göres pänt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan ser de ud efter en tur i regnvejr ?
fik dem igår så jeg ved det ik endnu men tror ik det blir så stort et problem men det blir testet .. så snart jeg får bilen tilbage fra peter så monterer jeg det og så skal jeg nok teste det med en tur i revinge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
de er ikke ulovlige så länge man ikke bruger dem for at snyde fartkameraer osv... intet ulovligt i at ha dem siddende på bilen
Den tanke kan jeg som udgangspunkt godt følge, men hvis de ikke er til at snyde fart kameraer. Hvad skal du så bruge dem til ? :) Undgå at svine nummerpladen til, når du kører igennem en insekt sky, således at nummerpladen er fin og ren, i tilfælde af politi eller andre vil identificere dit køretøj? :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror sku ik' den holder i retten' date=' men må det briste eller bære :)[/quote'] öh hvorfor skulle det komme i retten når det ik er ulovligt??? det er först ulovligt i det öjeblik man bruger dem i en fotofälde eller lign... det er heller ikke ulovligt at ha et blåt blink i din bil.. det er ikkeengang forbudt at ha et tändt blåt blink i din bil medmindre du körer udrykningslignende körsel eller udgiver dig for feks at väre en betjent med det ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
öh hvorfor skulle det komme i retten når det ik er ulovligt??? det er först ulovligt i det öjeblik man bruger dem i en fotofälde eller lign... det er heller ikke ulovligt at ha et blåt blink i din bil.. det er ikkeengang forbudt at ha et tändt blåt blink i din bil medmindre du körer udrykningslignende körsel eller udgiver dig for feks at väre en betjent med det ..
Ang. de blå blink så er jeg ganske sikker på at hvad du siger ikke er tilladt på danske veje. Først for nyligt fik autohjælp, og lignende, tilladelse til at bruge blå blink. Jeg mener også der er lidt lovgivning omkring brugen af de orange blink. Hvad reglerne er i Sverige ved jeg dog ikke. Ang pladeskjulerne, så er de jo som så ikke en udsmykning, ala skøjter eller malplaceret hækspoiler. Derfor vil jeg tro at hvis der ikke findes noget for tilfælde der gør deres brug ulovlig, så vil jeg antage der kommer en lov/kendelse, så snart polis'en bliver opmærksomme på dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ikke gøre som alle andre "Brian'er" - kør uden nummerplade foran, og betal bøden for ikke at have plade monteret foran ?`- eller hav den i forruden, og bild politiet ind, den lige er gået løs - den går så kun een gang hehe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ang. de blå blink så er jeg ganske sikker på at hvad du siger ikke er tilladt på danske veje. Først for nyligt fik autohjælp, og lignende, tilladelse til at bruge blå blink. Jeg mener også der er lidt lovgivning omkring brugen af de orange blink. Hvad reglerne er i Sverige ved jeg dog ikke. Ang pladeskjulerne, så er de jo som så ikke en udsmykning, ala skøjter eller malplaceret hækspoiler. Derfor vil jeg tro at hvis der ikke findes noget for tilfælde der gør deres brug ulovlig, så vil jeg antage der kommer en lov/kendelse, så snart polis'en bliver opmærksomme på dem.
du må faktisk bruge blåt blink istedet for havariblinket... netop det gjorde at man får 7-8år siden pludseligt kunne köbe blå blink på tankstationer osv i dk.. så länge man ikke udgiver sig for at väre betjent eller ligger og körer udrykningskörsel er der ingen lov mod at ha et blåt blink på taget .. bare se alle de mennesker med gamle politi og brandbiler som stadig har lysrampen på... det må bare ikke kunne forveksles med en nutidig dansk politibil.. så länge det er et apperat som ikke direkte kan udsende stråler osv der forstyrrer fartradaer osv så er det helt lovligt at ha monteret .. men stadig ikke lovligt at bruge mod et fartkamera .. men det er heller ikke det vi diskuterer nu hvis du feks som du selv var inde på, gerne vil däkke dine plader til for at holde dem rene når bilen holder på din grund så kan de ALDRIG forbyde dig at sätte sådan en på .. men de kan forbyde dig at bruge den andre steder end på din grund

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites