Jump to content
Miriam

Vaskemaskine/tørretumbler

Recommended Posts

næ syntes bare de så fede ud i sort :) Men da jeg lige var ude og vaske før og så det hvide fyr tænke jeg hmmm..... :D
Du skal se muligheder... En hurtig tur med en malersprøjte så er det fyr da fint og sort og matcher enhver sort tørretumbler! :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Du skal se muligheder...
Umiddelbart vil jeg tro, at LG har skandinaviens ringeste aftersales. Alene af den grund ville jeg gå langt uden om dét brand. Nu bor vi i Sverige, men i DK valgte serviceprovideren for LG at sætte LG udenfor døren, fordi reservedele var en by i Rusland. (LG har ikke egen serviceorganisation - de køber sig til ydelsen ved en underleverandør. "Han" (en sammenslutning af reparatører) smed LG ud sidste år/foråret 2008...)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Umiddelbart vil jeg tro' date=' at LG har skandinaviens ringeste aftersales. Alene af den grund ville jeg gå langt uden om dét brand.[/quote'] Ja jeg syntes heller ikke den - i øvrigt næsten nye - LG opvaskemaskine der stod her da vi flyttede ind virkede særlig tillidsvækkende. Den var lidt "budget" agtig i konstruktionen og betjeningen syntes jeg - og indretningen stod bare ikke til mål med hvad Bosch/Siemens kan. Så solgt blev den og skiftet til en hvid bosch maskine (ved i øvrigt ikke helt hvad der var sket for dem der solgte os huset, men at købe en "alu-look" maskine til et i øvrigt hvidt køkken med hvide hvidevarer virker altså ret malplaceret).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Disse to - dog kun via nettet ind til videre... Har droppet det sorte - vil have A mærkede produkter, og kan ikke finde en sort tørretumbler med A mærkning. http://www.hemprodukter.husqvarna.se/node146.asp?ProdID=14303 http://www.hemprodukter.husqvarna.se/node146.asp?ProdID=14314
hvad koster de, og hvor sælges de fra ? ville u helst have en tørretumbler med samme type låge som vaskemaskinen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
9300 sek for en tørretumbler??? :scared:
Ja, du får sgu ikke noget ordentligt til under den pris. Indefor Hårde Hvidevarer hænger pris og kvalitet ulasteligt sammen - du får uanset hvad ikke mere, end du betaler for !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, du får sgu ikke noget ordentligt til under den pris. Indefor Hårde Hvidevarer hænger pris og kvalitet ulasteligt sammen - du får uanset hvad ikke mere, end du betaler for !
Klart, hvis man vil have en A-mærket tørretumbler er det nok prisen. Ellers vil jeg mene at du nok kan købe en del maskiner i udmærket kvalitet til en lidt lavere pris...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Miriam, Hvor købte I, og fik I en bedre pris hos forhandleren end på nettet (og hvor meget rabat)?
Vi har købt hos en forhander i Markaryd. Han opgraderede min tørretumbler, havde vist ikke den jeg havde bestilt, så det var jo fint nok. Har givet 9700 for det hele inkl. hemtransport. Hvilket er sindsyg billigt, i forhold til hvad andre har ville sælge det til. (men burde havde givet 2700 mere for tørretumbleren) tror de er villigere mange steder lige nu, til at handle, så det gælder bare om at spørge ! :) Skal dog lige sige at jeg ikke har været fysisk oppe hos forhandlere, men ordnet det over tlf/mail Men havde du ik købt ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har købt hos en forhander i Markaryd. Han opgraderede min tørretumbler, havde vist ikke den jeg havde bestilt, så det var jo fint nok. Har givet 9700 for det hele inkl. hemtransport. Hvilket er sindsyg billigt, i forhold til hvad andre har ville sælge det til. (men burde havde givet 2700 mere for tørretumbleren) tror de er villigere mange steder lige nu, til at handle, så det gælder bare om at spørge ! :) Skal dog lige sige at jeg ikke har været fysisk oppe hos forhandlere, men ordnet det over tlf/mail Men havde du ik købt ??
Ja de er ret billige der i Gränsbygdens - men nu har jeg skrevet til dem 2 gange for at købe 7 produkter - intet svar - så det må trods alt gå godt når de kan lade kunderne flyve væk :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja de er ret billige der i Gränsbygdens - men nu har jeg skrevet til dem 2 gange for at købe 7 produkter - intet svar - så det må trods alt gå godt når de kan lade kunderne flyve væk :-/
Ok ! ja, det er jo ikke så godt. Jeg har dog fået hurtigt svar hver gang, selv når jeg har skrevet om aftenen.... men man kan jo også ringe til dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så har jeg snakket med Gränsbygdens... Og de har smidt et super tilbud 3000 billigere end jeg ellers har kunnet finde - incl transport. Så nu skal der bestilles ny tvätt och tork :)
Det begynder at lyde som "the place to shop", når også jeg skal have skiftet vaskebrædtet i kælderen ud :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites