larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 næ syntes bare de så fede ud i sort :) Men da jeg lige var ude og vaske før og så det hvide fyr tænke jeg hmmm..... :D Du skal se muligheder... En hurtig tur med en malersprøjte så er det fyr da fint og sort og matcher enhver sort tørretumbler! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 Du skal se muligheder... Umiddelbart vil jeg tro, at LG har skandinaviens ringeste aftersales. Alene af den grund ville jeg gå langt uden om dét brand. Nu bor vi i Sverige, men i DK valgte serviceprovideren for LG at sætte LG udenfor døren, fordi reservedele var en by i Rusland. (LG har ikke egen serviceorganisation - de køber sig til ydelsen ved en underleverandør. "Han" (en sammenslutning af reparatører) smed LG ud sidste år/foråret 2008...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 Du skal se muligheder... En hurtig tur med en malersprøjte så er det fyr da fint og sort og matcher enhver sort tørretumbler! Ja, man kunne sikkert også få noget klistermaærke halløj til det ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 Umiddelbart vil jeg tro' date=' at LG har skandinaviens ringeste aftersales. Alene af den grund ville jeg gå langt uden om dét brand.[/quote'] Ja jeg syntes heller ikke den - i øvrigt næsten nye - LG opvaskemaskine der stod her da vi flyttede ind virkede særlig tillidsvækkende. Den var lidt "budget" agtig i konstruktionen og betjeningen syntes jeg - og indretningen stod bare ikke til mål med hvad Bosch/Siemens kan. Så solgt blev den og skiftet til en hvid bosch maskine (ved i øvrigt ikke helt hvad der var sket for dem der solgte os huset, men at købe en "alu-look" maskine til et i øvrigt hvidt køkken med hvide hvidevarer virker altså ret malplaceret). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 men at købe en "alu-look" maskine til et i øvrigt hvidt køkken med hvide hvidevarer virker altså ret malplaceret). Ja, lidt som 2 sorte klodser i et ellers hvidt bryggers :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 Hvilke har du kigget på ? Disse to - dog kun via nettet ind til videre... Har droppet det sorte - vil have A mærkede produkter, og kan ikke finde en sort tørretumbler med A mærkning. http://www.hemprodukter.husqvarna.se/node146.asp?ProdID=14303 http://www.hemprodukter.husqvarna.se/node146.asp?ProdID=14314 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 Disse to - dog kun via nettet ind til videre... Har droppet det sorte - vil have A mærkede produkter, og kan ikke finde en sort tørretumbler med A mærkning. http://www.hemprodukter.husqvarna.se/node146.asp?ProdID=14303 http://www.hemprodukter.husqvarna.se/node146.asp?ProdID=14314 hvad koster de, og hvor sælges de fra ? ville u helst have en tørretumbler med samme type låge som vaskemaskinen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 hvad koster de, og hvor sælges de fra ? ville u helst have en tørretumbler med samme type låge som vaskemaskinen Overvej evt. en Asko Vølund - eller Cylinda som de hedder i Sverige (fås ikke sort i DK, men i S): www.cylinda.se/produkt.asp?rub=36∏=8&urub=16001 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 hvad koster de' date=' og hvor sælges de fra ? ville u helst have en tørretumbler med samme type låge som vaskemaskinen[/quote'] Tørretumbleren koster ca. 9300 sek Vaskemaskinen koster ca. 8300 sek Begge hos vitvarumaklarne.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2008 Tørretumbleren koster ca. 9300 sek 9300 sek for en tørretumbler??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kaya 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 Skal man købe hvidevarer i Sverige, kommer man ikke udenom www.tretti.se. Som regel de billigeste + gratis levering til døren ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 9300 sek for en tørretumbler??? Ja, du får sgu ikke noget ordentligt til under den pris. Indefor Hårde Hvidevarer hænger pris og kvalitet ulasteligt sammen - du får uanset hvad ikke mere, end du betaler for ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2008 Jeg hopper på disse i stedet: http://www.tretti.se/wtw86580sn http://www.tretti.se/was32780sn Skal bare lige have fundet ud af, hvorfor de er en del billigere i DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2008 Ja, du får sgu ikke noget ordentligt til under den pris. Indefor Hårde Hvidevarer hænger pris og kvalitet ulasteligt sammen - du får uanset hvad ikke mere, end du betaler for ! Klart, hvis man vil have en A-mærket tørretumbler er det nok prisen. Ellers vil jeg mene at du nok kan købe en del maskiner i udmærket kvalitet til en lidt lavere pris... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2009 Nå vi endte også med Bosch, og kan da klart anbefale det. Mangler lige at få vaskemaskinen, men tørrefidusen virker perfekt :) http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000CJ-nTFz4?ProductID=Zk_D4QFH1WYAAAEeYadM2hqZ&CatalogCategoryID=o3TD4QFHxowAAAEOtrZZtSyp http://www.vitvarumaklarna.se/prodview.asp?pid=5512&sCurrentProductList=%2FProductSearchList%2Easp%3FPage%3D3%26ShowCategory%3Dbosch%26ShowBrands%3D%26SortOrder%3D og div forhandlere er til at forhandler med lige nu, så det er et godt tidspunkt at købe på :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2009 Hej Miriam, Hvor købte I, og fik I en bedre pris hos forhandleren end på nettet (og hvor meget rabat)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2009 Hej Miriam, Hvor købte I, og fik I en bedre pris hos forhandleren end på nettet (og hvor meget rabat)? Vi har købt hos en forhander i Markaryd. Han opgraderede min tørretumbler, havde vist ikke den jeg havde bestilt, så det var jo fint nok. Har givet 9700 for det hele inkl. hemtransport. Hvilket er sindsyg billigt, i forhold til hvad andre har ville sælge det til. (men burde havde givet 2700 mere for tørretumbleren) tror de er villigere mange steder lige nu, til at handle, så det gælder bare om at spørge ! :) Skal dog lige sige at jeg ikke har været fysisk oppe hos forhandlere, men ordnet det over tlf/mail Men havde du ik købt ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2009 Fik ikke købt da vaskemaskinen var gik i restordre... Er derfor lidt interesseret i hvilken forhandler du har brugt. Hvis du da vil af med et link ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2009 Vi har købt hos en forhander i Markaryd. Han opgraderede min tørretumbler, havde vist ikke den jeg havde bestilt, så det var jo fint nok. Har givet 9700 for det hele inkl. hemtransport. Hvilket er sindsyg billigt, i forhold til hvad andre har ville sælge det til. (men burde havde givet 2700 mere for tørretumbleren) tror de er villigere mange steder lige nu, til at handle, så det gælder bare om at spørge ! :) Skal dog lige sige at jeg ikke har været fysisk oppe hos forhandlere, men ordnet det over tlf/mail Men havde du ik købt ?? Ja de er ret billige der i Gränsbygdens - men nu har jeg skrevet til dem 2 gange for at købe 7 produkter - intet svar - så det må trods alt gå godt når de kan lade kunderne flyve væk :-/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2009 Ja de er ret billige der i Gränsbygdens - men nu har jeg skrevet til dem 2 gange for at købe 7 produkter - intet svar - så det må trods alt gå godt når de kan lade kunderne flyve væk :-/ Ok ! ja, det er jo ikke så godt. Jeg har dog fået hurtigt svar hver gang, selv når jeg har skrevet om aftenen.... men man kan jo også ringe til dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2009 Er det her I har købt Miriam? http://www.gransbygden.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 Så har jeg snakket med Gränsbygdens... Og de har smidt et super tilbud 3000 billigere end jeg ellers har kunnet finde - incl transport. Så nu skal der bestilles ny tvätt och tork :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 Så har jeg snakket med Gränsbygdens... Og de har smidt et super tilbud 3000 billigere end jeg ellers har kunnet finde - incl transport. Så nu skal der bestilles ny tvätt och tork :)Det begynder at lyde som "the place to shop", når også jeg skal have skiftet vaskebrædtet i kælderen ud :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2009 Ja, kan heller ikke sige det end at jeg har været super tilfreds :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites