Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet October 29, 2008 Vi skal i gang med at have fixet vores brygges og skal i den forbindelse har nye maskiner derude. Og ville lige høre om der var nogle der havde nogle gode tips til hvor man skal købe sådan noget henne ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret October 29, 2008 Hvilke modeller / brand? Vi skal i gang med at have fixet vores brygges og skal i den forbindelse har nye maskiner derude. Og ville lige høre om der var nogle der havde nogle gode tips til hvor man skal købe sådan noget henne ? Hvad taler vi om af prisleje? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2008 Hvad taler vi om af prisleje? Jeg har Miele i dag, men har ik lyst til at betale de priser. Men det skal heller ikke være noget billigt bras... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2008 Her kan du finde priser på det meste af elektronik http://www.prisjakt.nu/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2008 Nu har jeg haft Electrolux i både komfur og vaskemaskine i 4 år, og nu igen har vi en Electrolux variant i vaskemaskine. Jeg har heldigvis ingen dårlige erfaringer med deres produkter, og kan derfor anbefale det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2008 Må jeg foreslå www.pricerunner.se. Ellers har www.tretti.se nogle gode tilbud. Jeg mener dog de er i Stockholm, men de kan sende til et hent-selv-lager i Malmø. Iøvrigt kan jeg kun stemme med om at Electrolux er udemærket. Der er iøvrigt en Electrolux Home forretning ude i Svågertorp, hvor hele kataloget er udstillet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2008 jeg vil gerne have dem i sorte, og har indtil nu fundet et sæt i Gorenje og et i Hoover, det sidste mærke kender jeg ikke lige. Nogle erfaringer med de mærker ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret October 29, 2008 Nu har jeg haft Electrolux i både komfur og vaskemaskine i 4 år, og nu igen har vi en Electrolux variant i vaskemaskine. Jeg har heldigvis ingen dårlige erfaringer med deres produkter, og kan derfor anbefale det. Meget stærkt brand nu om stunder ved jeg - og vi har faktisk vask og tør fra AEG Electrolux. Jég ville blot søge de traditionelle steder, der er på markedet (El-giganten, Punkt 1 osv.) og sammenligne DK / S prisniveauet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2008 Først og fremmest find ud af hvilke nogen du vil have (evt fra en butik eller lignende) også slå den op på www.idealo.de - Har handlet tv/køleskab/vaskemaskine igennem idealo. Idealo finder blot ud af hvor du kan købe den billigst i tyskland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 jeg vil gerne have dem i sorte, og har indtil nu fundet et sæt i Gorenje og et i Hoover, det sidste mærke kender jeg ikke lige. Nogle erfaringer med de mærker ? Ja, det er italienske mærker i den billige kvalitetsmæssige ende. Dem ville jeg undgå. Hvis du absolut skal have en total upraktisk sort maskine - som kun er flot den første uge - så har Bosch Siemens een. Asko kører også med en sort model... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Electrolux har også sort vaskemaskine, og den er endda A+ mærket ;) http://www.hemprodukter.husqvarna.se/node146.asp?ProdID=14485 Jeg har ikke kunnet finde en sort A mærket tørretumbler, men de har en hvid (så mon ikke også der snart kommer/allerede findes en sort) http://www.hemprodukter.husqvarna.se/node146.asp?ProdID=14314 Sig til hvis du får nogle gode priser, jeg er nemlig også på jagt. Maskinerne skal dog være minimum A mærket samt sorte... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 ...Jeg har ikke kunnet finde en sort A mærket tørretumbler' date=' [/quote'] Det er meget få tørretumblere der laves i A. Der stilles nogen MEGET høje krav som ret få kan leve op til. Dem der gør koster kassen. Men hvis man kigger på energi forbrug kan man sagtens finde B maskiner der bruger mindre strøm end en A. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Det er meget få tørretumblere der laves i A. Der stilles nogen MEGET høje krav som ret få kan leve op til. Dem der gør koster kassen. Men hvis man kigger på energi forbrug kan man sagtens finde B maskiner der bruger mindre strøm end en A. Kan du linke til de B maskiner, der bruger mindre strøm end A maskinerne? De B maskiner jeg har set bruger ca. 4 kwh pr gang. A maskinen jeg linkede til bruger 2,4 kWh... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Miriam, sig endelig til, hvis vi kan handle samme sted, og evt. købe samme produkter... Måske kan vi score lidt ekstra rabat... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ole 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2008 Husk også kikke på danske hjemmesider, jeg har fundet det billige: http://www.elsparefonden.dk/forbruger/produkter/hvidevarer/toerretumblere/find-toerretumblere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2008 var ude og kigge på de sorte som Siba havde (hoover) billigt krap siger jeg bare. Men Mogens hvorfor mener du de kun er pæne den førte uge i sorte ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2008 Miriam' date=' sig endelig til, hvis vi kan handle samme sted, og evt. købe samme produkter... Måske kan vi score lidt ekstra rabat...[/quote'] Hvilke har du kigget på ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2008 De B maskiner jeg har set bruger ca. 4 kwh pr gang. A maskinen jeg linkede til bruger 2' date='4 kWh...[/quote'] Arv men der skal alligevel godt nok tørres noget tøj for at det kan svare sig økonomisk tror jeg, hvor meget dyrere er A maskinerne? De er så vidt jeg ved også noget mere komplicerede fordi de har en lille varmepumpe i sig for at genbruge varmen og dermed reducere strømforbruget. Hvis man har en kondenstumbler og den står i et rum der alligevel skal varmes op så tænk også på, at den energi den bruger jo blot bliver til varme - som ligeså fint varmer huset op i vinterhalvåret som alt muligt andet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2008 Kan du linke til de B maskiner' date=' der bruger mindre strøm end A maskinerne?[/quote'] Kan egentlig godt være jeg blander B & C maskiner sammen nu og at A var ude af billedet da de var relativt dyere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2008 tror jeg ryger på denne som den ene http://www.bosch-hushall.com/bosch/default.jsp?page=product.view&menu=product&pid=null&fib=WTE86302SN Og jo jeg kan godt se den ik er sort, men kom lige til at tænke på at de skabe jeg vil have er hvide og det er fyret også som står derinde. Fornuftig pris og 8 kg kapasitet (vasker meget :) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2008 Og jo jeg kan godt se den ik er hvid' date=' men kom lige til at tænke på at de skabe jeg vil have er hvide og det er fyret også som står derinde.[/quote'] Haha... Åh altså Miriam - sådan noget troede jeg da at i kvinder overvejede flere UGER inden farven blev besluttet? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2008 Haha... Åh altså Miriam - sådan noget troede jeg da at i kvinder overvejede flere UGER inden farven blev besluttet? :p næ syntes bare de så fede ud i sort :) Men da jeg lige var ude og vaske før og så det hvide fyr tænke jeg hmmm..... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 1, 2008 Et par erfaringer... Men Mogens - hvorfor mener du, de kun er pæne den første uge i sorte ? Af 2 grunde som også gælder maskinen med andre mørke farver/gyldne: 1) hvis I har meget kalk i vandet, vil "tabte" vanddråber give hvide pletter på vaskemaskinen. Og du undgår ikke, at der kommer vand på kabinettet, medmindre du bygger den ind i en væg. 2) mange brugere anvender toppladen, når de skal dosere vaskepulver - og det sviner gevaldigt især på en sort overflade. Ovenstående giver med tiden (kort eller lang) maskinen et snusket udseende, som skuffer nogle brugere/købere gevaldigt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2008 jeg så lige en reklame i dag at LG (tror jeg) har lavet en ny - sort vaskemaskine med 9 kg's kapacitet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 jeg så lige en reklame i dag at LG (tror jeg) har lavet en ny - sort vaskemaskine med 9 kg's kapacitet. ja, se det er jo noget man kan bruge:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites