Datski_kille 10 Anmeld indhold Skrevet October 25, 2008 Er der ikke nogle af Jer der kunne være interesseret i et slag whist en gang imellem. Må indrømme at jeg savner en ugenlig/14 dags kortaften hvor vi lige får vendt verdenssituationen et par gange eller 3. Bor selv i Trelleborg, men vi kunne jo skiftes til at afholde aftenen.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 Er der ikke nogle af Jer der kunne være interesseret i et slag west en gang imellem. Må inrømme at jeg savner en ugenlig/14 dags kortaften hvor vi lige får vendt verdensituationen et par gange eller 3. Bor selv i Trelleborg, men vi kunne jo skiftes til at afholde aftenen.. Spiller gerne kort, men aner sku ikke hvad west er?? Hvis du mener whist, så er det for de gamle:D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 Ja der menes Whist, for os gamle. Vi er stadig nogen der har evner til andet end Olsen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 Ja der menes Whist' date=' for os gamle. Vi er stadig nogen der har evner til andet end Olsen[/quote'] Hehe så må jeg skam være midt imellem, for jeg spiller poker. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 Jeg vil undlade med at komentere....:) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites