Hornbech 10 Anmeld indhold Skrevet October 24, 2008 Hej "Svenskere". Min mand og jeg flytter fra Trelleborg til Malmø til Januar. Vi kunne godt tænke os at møde nogle dansker, til et glas vin og lidt hygge. Hvem er med? Hvem har lyst? Eller er der andre forslag?:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Hej "Svenskere". Min mand og jeg flytter fra Trelleborg til Malmø til Januar. Vi kunne godt tænke os at møde nogle dansker' date=' til et glas vin og lidt hygge. Hvem er med? Hvem har lyst? Eller er der andre forslag?:)[/quote'] Er der nogen speciel grund til at i er så hooked på at møde danskere? I lyder jo fandme lidt desperate, når i sådan flytter fra trelleborg til malmø bare fordi i ikke har mødt nogle danskere dernede!!! Måske de ikke vil møde jer! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hornbech 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Desperat er nok det sidste vi er. Måske du kender til at være desperat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hornbech 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Sure stød kan man vel altid komme med. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Desperat er nok det sidste vi er. Måske du kender til at være desperat? Det er da dig selv der skriver at i flytter til malmø fordi i ikke mødte nogle danskere i trelleborg!!! Og jeg er skam ikke sur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hornbech 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Okay, det var nok en forkert formulering. Selvfølge er det ikke grunden til at vi rykker til Malmø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Jeg drøner lige tråden over i "Arrangementer", og tilføjer "i Malmö" til emnet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Okay' date=' det var nok en forkert formulering. Selvfølge er det ikke grunden til at vi rykker til Malmø.[/quote'] Uden at skulle tage side så vil jeg nok også give Thomas lidt ret. Når man læser jeres indlæg i denne tråd http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=13213 "Hej. Vi bor i Trelleborg nu og har desværre ikke mødt nogle dansker. Vi har derfor valgt at flytte til Malmø. Er der nogle der er interesseret i en komsammen i Malmø?" Så ville jeg også få samme opfattelse. Hvis i ikke fik øje på nogen danskere i Trelleborg. Så finder i dem nok heller ikke i Malmö. Men held og lykke med jeres flytteri. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Hvorfor får "nyankomne" altid en verbal lussing herinde Hvis det ikke er søgefunktionen er der altid noget andet galt.. hmmm Korrekt formulering eller ej.......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Jeg må tilføje at jeg ikke læste indlæg sådan, men at de bare flytter fra trelleborg til malmø jeg ville mene at aldersgruppen og evt. interesser ville være godt at skrive. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Jeg må tilføje at jeg ikke læste indlæg sådan, men at de bare flytter fra trelleborg til malmø jeg ville mene at aldersgruppen og evt. interesser ville være godt at skrive. Så har du sikkert ikke læst det andet indlæg de har lavet!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Skal vi nu ikke bare se i øjnene, at folk altså ér forskellige - og dermed prioriterer forskellige ting i hverdagen. Lad mig opfordre til at diskutere "danske eller svenske venner" i den oprindelige tråd (og det specifikke indlæg fra OP) - og holde denne til det mere alkoholiske emne :D Derudover, så vil jeg lige genopfriske: http://www.sunddebat.com/debat/announcement.php?f=5 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Jeg må tilføje at jeg ikke læste indlæg sådan, men at de bare flytter fra trelleborg til malmø jeg ville mene at aldersgruppen og evt. interesser ville være godt at skrive. Enig. Så hvad siger I? Aldersgruppe og interesser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne-Grete 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 Jeg fatter heller ikke, hvorfor der skal gives en verbal lussing til dette indlæg. Der er da mange andre arrangementer for danskere på debatten ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 Jeg fatter heller ikke' date=' hvorfor der skal gives en verbal lussing til dette indlæg. Der er da mange andre arrangementer for danskere på debatten ??[/quote'] Prøv at læse alle indlæg fra vedkommende:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites