Humle 10 Anmeld indhold Skrevet October 22, 2008 Er det slut med det ? Har ikke kabel, men plejer altid at kunne se kampene på TV6 eller TV3 ... :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Ja sjovt nok vises de kun på Viasat Sport kanalerne idag ... www.tvmatchen.se er din ven ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Hmmm.. må se om jeg kan fange Liverpool kampen på LiveFooty Kan se at emnet har været oppe og vende før http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=10368 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Det kan du http://livefooty.doctor-serv.com/wed22.10/Atletico_Liverpool2.html eller betale de 49 sek hos viasat on demand http://streamingserver.cdon.com/clients/default23.aspx?language=SV&siteCode=VS Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Det kan du http://livefooty.doctor-serv.com/wed22.10/Atletico_Liverpool2.html yeps...:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Kan du så ikke opdatere her på siden, eurosport.se har ikke særlig interessante opdateringer:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 http://www.livescore.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 http://www.livescore.com/ jo jo, men det er ikke særlig spændende kun at se målacore, der skal være opdateringer med kommentarer også:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 59 sek om måneden for den Viasat sport pakke, det er altså meget godt givet ud, især når Tv6 stort set altid viser Zlatans Inter som de kalder det:rolleye: Så Liverpool er altid på en af viasat sport kanalerne:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 59 sek om måneden for den Viasat sport pakke, det er altså meget godt givet ud, især når Tv6 stort set altid viser Zlatans Inter som de kalder det:rolleye: Så Liverpool er altid på en af viasat sport kanalerne:th2: Utroligt nok viste de ikke Inter på TV6 i går. Som der blev skrevet, så var der slet ikke Champions League på TV6, i tirsdags viste de Arsenal på TV6. Mener at huske, at det var ligeså sidste år. I starten viste de kampe på TV6 både tirsdag og onsdag og så kun tirsdag indtil kvart eller semifinalerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Utroligt nok viste de ikke Inter på TV6 i går. Som der blev skrevet' date=' så var der slet ikke Champions League på TV6, i tirsdags viste de Arsenal på TV6. Mener at huske, at det var ligeså sidste år. I starten viste de kampe på TV6 både tirsdag og onsdag og så kun tirsdag indtil kvart eller semifinalerne.[/quote']Det har väret meget oppe i medierne den sidste tid at Viasat ville ha Champions League for dem selv, så der slet ikke skulle väre nogen der havde mulighed for at se nogle kampe "gratis":sick: Måske de bliver hårdere med det i år... Tänk hvor mange intägter de også går glip af ved at Inter evt. blir vist på TV6:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Har netop fået insalleret Viasat SE. Før jeg købte dette, spurgte jeg deres kundservice om det var muligt at se 3+, så jeg kunne se noget dansk fodbold, og det var intet problem. Nå jeg nu vi se fodblold på 3+ står der at det ikke indgår i abbonoment, og at der kan ringes på et tlf nr. Er der andre der har samme problem ? Det skal siges at jeg har den fulde pakke, og sagtens kan se fodblold på de andre viasat kanaler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 59 sek om måneden for den Viasat sport pakke, det er altså meget godt givet ud, især når Tv6 stort set altid viser Zlatans Inter som de kalder det:rolleye: Så Liverpool er altid på en af viasat sport kanalerne:th2: argh... Kunne jeg ellers godt finde på. Vi bor i et canal digitalhus. Pris 59 sek måned...... Men: Startavgift (engångsavgift): 495 kr Kortavgift: 169 kr/kvartalet Faktureringsavgift: 35 kr (utgår vid autogiro) Bindningstid: 12 månader Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Haha ja men du skal jo alligevel have deres Canal+ pakke så du kan se Liverpool i PL, den har jeg også:th2: Også er det jo kun 59 sek mere om måneden for Viasat Sport pakken;) argh... Kunne jeg ellers godt finde på. Vi bor i et canal digitalhus. Pris 59 sek måned...... Men: Startavgift (engångsavgift): 495 kr Kortavgift: 169 kr/kvartalet Faktureringsavgift: 35 kr (utgår vid autogiro) Bindningstid: 12 månader Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Haha ja men du skal jo alligevel have deres Canal+ pakke så du kan se Liverpool i PL, den har jeg også:th2: Også er det jo kun 59 sek mere om måneden for Viasat Sport pakken;) nå ja, og serie a... Men 169 i kvart. er da lidt peberet, hjælper da noget på månedsbeløbet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Det er små penge, prøv og tænk på alle de timers go underholdning du for:D nå ja, og serie a... Men 169 i kvart. er da lidt peberet, hjælper da noget på månedsbeløbet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Det er små penge' date=' prøv og tænk på alle de timers go underholdning du for:D[/quote'] hehe.. jow jow... Dog hænger her stadig en parabol,kanske man skal undersøge priserne lidt i dk kontra se mht viasat sport Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Ahh ja ok, så kan du nok gøre det lidt smartere den vej igennem. hehe.. jow jow... Dog hænger her stadig en parabol,kanske man skal undersøge priserne lidt i dk kontra se mht viasat sport Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Det er små penge' date=' prøv og tænk på alle de timers go underholdning du for:D[/quote'] Plejer de ikke at tage 1 million eller mere for en "startpakke" ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Godt nok ligger den Svenske krone lidt lavt, men tror nu ikke inflationen er så steget så meget at prisen er oppe på 1 mil:laugh: Men jo de tager ofte noget, med mindre man kan fange dem på et kampagne tilbud. Men det kommer også an på hvilke muligheder du har hvor du bor. Mener ikke det kostede det store at ryge på Comhems løsning, men det er jo ikke sikkert du har den mulighed. Plejer de ikke at tage 1 million eller mere for en "startpakke" ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Kanske man skal se fck via viasat on demand for de 49sek Der streames fra 3+, danske kommentator... Hvorfor sender tv2 ikke de hjemmekampe mere... argghhh:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2008 Via Telia, så koster Viasat Sport 99 sek/mnd + 249 sek/halvår + 495 i engangsafgift = dyrt synes jeg for 3 stk sportskanaler. Og når man så tænker på at der for tiden er 4 CL kampe hver tirsdag og onsdag, og de har 3 kanaler til at dække, ja så overrasker det jo ingen at det på tirsdag er Liverpool-Atletico Madrid der bliver sorteper :thumbdown Så det bliver nettet.... Og btw, Canal minus har også vraget kampen Liverpool-Portsmouth i aften, til fordel for en Serie A kamp: Fiorentina's kamp mod tadaaaaaa..........Zlatan Så det bliver nettet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2008 Og når man så tænker på at der for tiden er 4 CL kampe hver tirsdag og onsdag, og de har 3 kanaler til at dække, ja så overrasker det jo ingen at det på tirsdag er Liverpool-Atletico Madrid der bliver sorteper :thumbdown Utroligt. De viser helt vanvittigt nok Liverpool - Atletico Madrid i dag på TV6 udmærket :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2008 Utroligt. De viser helt vanvittigt nok Liverpool - Atletico Madrid i dag på TV6 udmærket :th2: Det er fandeme klasse, der er jo basis for en fremragende kamp.... Heja Liverpool... Ærgeligt de ikke viser nogen kamp i morgen :o.......... Det må blive livefooty eller viasatondemand ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2008 Utroligt. De viser helt vanvittigt nok Liverpool - Atletico Madrid i dag på TV6 udmærket :th2:Ja jeg mangler ord' date=' er fuldstændig mundlam... Liverpool....på TV6 [img']http://www.langkawi.dk/smileys/z02.gif YNWA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites