leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 BAH jeg ligger ikke og köre mod körselsretningen så körer jeg frontalt ind i nogen så er det fordi de gör og så fortjener de sku en skalle... ydermere .. ja teori .. hvor mange gange tror du det rent faktisk er sket i et färdselsuheld? Det er jo ikke dig der betaler, når du ligger på sygehuset, det gør vi alle squ.......... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Hmm...vil din kone og søn være enig i dette' date=' hvis du bliver dræbt i en ulykke pga denne dumdristighed?![/quote'] har ingen af delene så ... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Det er jo ikke dig der betaler' date=' når du ligger på sygehuset, det gør vi alle squ..........[/quote'] eftersom at jeg sikkert betaler mindst ligeså meget i skat som "jer andre" og aldrig har väret på hospitalet og aldrig har fået kontanthjälp eller lign. så er det mig selv der betaler.. så kan de bare tage udgifterne ud af alle de penge jeg har betalt i skat så du behöver ikke pive ... men husk din egen udtalelse näste gang du tager på skirejse, dykkerferie eller lign. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 har ingen af delene så ... Jamen det er jo bare fjong så....eller?!! Er der virkelig slet ingen mennesker der vil blive kede af det hvis uheldet skulle være ude og der skete dig noget? At sige man ikke skader andre ved den opførsel er da noget sludder. Just my opinion... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Jamen det er jo bare fjong så....eller?!! Er der virkelig slet ingen mennesker der vil blive kede af det hvis uheldet skulle være ude og der skete dig noget? At sige man ikke skader andre ved den opførsel er da noget sludder. Just my opinion... Næhh:fight: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 eftersom at jeg sikkert betaler mindst ligeså meget i skat som "jer andre" og aldrig har väret på hospitalet og aldrig har fået kontanthjälp eller lign. så er det mig selv der betaler.. så kan de bare tage udgifterne ud af alle de penge jeg har betalt i skat så du behöver ikke pive ... men husk din egen udtalelse näste gang du tager på skirejse, dykkerferie eller lign. Eller spiller fodbold, håndbold går en tur på gaden osv. Men igen, det er jo ikke ulovligt og der tager jeg de forholdsregler jeg kan, det gør du jo ikke! Jeg piver ikke, det er der vist andre, der klarer fint. Hygge Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Eller spiller fodbold, håndbold går en tur på gaden osv. Men igen, det er jo ikke ulovligt og der tager jeg de forholdsregler jeg kan, det gør du jo ikke! Jeg piver ikke, det er der vist andre, der klare fint. Hygge dvs. at du pakker dig ind i ALT sikkerhedsudstyr der findes når du dyrker dine fritidsaktiviteter? det gör du jo ikke det er der ingen der gör feks. fodbold der har folk hvis de virkeligt beskytter sig , skinnebensbeskyttere på selvom det er en af de knogler som aldrig knäkker på folk der spiller fodbold... så det er jo noget pis at lukke ud .. hvis du skal brokke dig over at jeg körer uden sele så vil jeg gerne ha du tager turtleback, hjelm, tandbeskytter, albue og knäbeskyttere, sikkerhedssko, skinnebensbeskytter, skulderpanser, handsker med panser i, halskrave, don-joy skinner, håndledsbeskyttere og en masse andet näste gang du, står på ski, löber en tur, står på rullesköjter, cykler eller foretager dig nogetsomhelst andet hvor du kan skades så det kan kräve eller kräver sygehusbesög .. og nåh ja det gälder også når du knalder konen for der kommer folk også til skade og når du spiser skal du tygge det 21 gange så du ikke klöjes i maden!! så jeg vil egentligt gerne ha at du lever af sondemad fremover bare for at vi er sikre på du ikke ender med at skulle på hospitalet så du suger af skatteydernes penge og ja en stomipose så du ikke risikerer at sidde fats i toilettet så brandväsenet skal få dig fri.. desuden skal du holde op med at ryge, drikke alkohol og indtage sukker da de 3 ting hvert år koster skatteyderne langt flere penge end folk der ikke bruger sele! hvis du gör dette skal jeg nok bruge sele fremover ... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Næhh:fight: http://skodliv.dk/ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 http://www.kinagrill.dk/ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 @ Leon, Pulp Jeg tror ikke et par indlæg vil få manden til radikalt at ændre mening :) Min stedfar kørte aldrig med sele. Først da han måtte identificere sin ven på lighuset rørte det noget i ham. Hans ven havde ikke haft sele på, og var kørt galt i den bil han havde købt af min stedfar, i en "helt normal" ulykke. Selv derefter tog det ham flere år før han fik vendt sig til det. Nogen ting må bare gå sin gang. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 http://www.nikogjay.dk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 dvs. at du pakker dig ind i ALT sikkerhedsudstyr der findes når du dyrker dine fritidsaktiviteter? det gör du jo ikke det er der ingen der gör feks. fodbold der har folk hvis de virkeligt beskytter sig , skinnebensbeskyttere på selvom det er en af de knogler som aldrig knäkker på folk der spiller fodbold... så det er jo noget pis at lukke ud .. hvis du skal brokke dig over at jeg körer uden sele så vil jeg gerne ha du tager turtleback, hjelm, tandbeskytter, albue og knäbeskyttere, sikkerhedssko, skinnebensbeskytter, skulderpanser, handsker med panser i, halskrave, don-joy skinner, håndledsbeskyttere og en masse andet näste gang du, står på ski, löber en tur, står på rullesköjter, cykler eller foretager dig nogetsomhelst andet hvor du kan skades så det kan kräve eller kräver sygehusbesög .. og nåh ja det gälder også når du knalder konen for der kommer folk også til skade og når du spiser skal du tygge det 21 gange så du ikke klöjes i maden!! så jeg vil egentligt gerne ha at du lever af sondemad fremover bare for at vi er sikre på du ikke ender med at skulle på hospitalet så du suger af skatteydernes penge og ja en stomipose så du ikke risikerer at sidde fats i toilettet så brandväsenet skal få dig fri.. desuden skal du holde op med at ryge, drikke alkohol og indtage sukker da de 3 ting hvert år koster skatteyderne langt flere penge end folk der ikke bruger sele! hvis du gör dette skal jeg nok bruge sele fremover ... Når man spiller fodbold i Sverige i en klub her, så er man faktisk forsikret igennem klubben... Ligeledes forsikrer stort set de fleste mennesker sig ekstra, når de skal på skiferie... Bortset fra det, så er det da ikke så svært at tage den sele på... Ellers må du købe en H-sele som sidder fast i begge sider og "generer" symmetrisk på kroppen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Bortset fra det, så er det da ikke så svært at tage den sele på... Ellers må du købe en H-sele som sidder fast i begge sider og "generer" symmetrisk på kroppen Og, når han er igang, så kan man også få en trøje som matcher... Symetrisk fiksering af armene, spændt på ryggen... Så er der heller ikke nogen fare for at manden kører dig eller mig ned :D DET´ GAS .... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Sjovt at man kan blive fornærmet over at man ikke får ros når man udstiller sine kriminelle tendenser på nettet..... Prøv på bilgalleri der skal der nok være en masse rygklappere.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 dvs. at du pakker dig ind i ALT sikkerhedsudstyr der findes når du dyrker dine fritidsaktiviteter? det gör du jo ikke det er der ingen der gör feks. fodbold der har folk hvis de virkeligt beskytter sig , skinnebensbeskyttere på selvom det er en af de knogler som aldrig knäkker på folk der spiller fodbold... så det er jo noget pis at lukke ud .. hvis du skal brokke dig over at jeg körer uden sele så vil jeg gerne ha du tager turtleback, hjelm, tandbeskytter, albue og knäbeskyttere, sikkerhedssko, skinnebensbeskytter, skulderpanser, handsker med panser i, halskrave, don-joy skinner, håndledsbeskyttere og en masse andet näste gang du, står på ski, löber en tur, står på rullesköjter, cykler eller foretager dig nogetsomhelst andet hvor du kan skades så det kan kräve eller kräver sygehusbesög .. og nåh ja det gälder også når du knalder konen for der kommer folk også til skade og når du spiser skal du tygge det 21 gange så du ikke klöjes i maden!! så jeg vil egentligt gerne ha at du lever af sondemad fremover bare for at vi er sikre på du ikke ender med at skulle på hospitalet så du suger af skatteydernes penge og ja en stomipose så du ikke risikerer at sidde fats i toilettet så brandväsenet skal få dig fri.. desuden skal du holde op med at ryge, drikke alkohol og indtage sukker da de 3 ting hvert år koster skatteyderne langt flere penge end folk der ikke bruger sele! hvis du gör dette skal jeg nok bruge sele fremover ... Ja du får ret................................................... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 http://www.kinagrill.dk/ jeg piver ikke tvärtimod .. det er andre der whiner over at jeg körer uden sele for det gör så ondt på dem... Sjovt at man kan blive fornærmet over at man ikke får ros når man udstiller sine kriminelle tendenser på nettet..... Prøv på bilgalleri der skal der nok være en masse rygklappere.. lol kriminelle tendenser .. dvs stort set alle i dk og sverige har kriminelle tendenser ? jeg tör nästen vädde på at der ik er en eneste herinde der med god samvittighed kan sige at han eller hun ALDRIG har kört uden lys på cyklen eller i bilen, er gået/cyklet overfor rödt, gasset lidt op da der blev gult i krydset, krydset gaden ved siden af et fodgängerfelt fordi man ikke gad gå hen til det,cyklet fuld og alle mulige andre småting ... så stop det bavl... nej du hvad der er sjovt er at så mange mennesker kan sidde og brokke sig så meget over en person de ikke kender og aldrig har mödt körer uden sele endda närmest sidde og önske personen död eller ihvertfald komme med spydige kommentarer til spörgsmålet "er der ingen der ville blive kede af det hvis du döde?" .. eller nåh nej det er egentligt bare sörgerligt.. men moral er godt og som bekendt er dobbeltmoral jo ligesågodt... klart der er nogle som ville blive lidt vemodige over det men hey du har sikkert flere der ville gräde hvis du faldt på din skiferie og bräkkede nakken... en risiko du selv har valgt at ta nöjagtig som den jeg har valgt at ta Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 Når man spiller fodbold i Sverige i en klub her, så er man faktisk forsikret igennem klubben... Ligeledes forsikrer stort set de fleste mennesker sig ekstra, når de skal på skiferie... Bortset fra det, så er det da ikke så svært at tage den sele på... Ellers må du købe en H-sele som sidder fast i begge sider og "generer" symmetrisk på kroppen nok de färreste der er forsikret når de tager en hyggekamp i parken med gutterne .. du ved sådan en varm sommerdag når man sidder i parken med vennerne og drikker öl og en har en bold med? eller er i virkeligt så töre at i aldrig har gjort det? for ikke at snakke om hvor farligt der er bare at feks. gå i parken og se en fodboldkamp.. hvis du ikke får bank af hooligans så banker politiet ´dig fordi de tror du er hooligan... eller en eller anden idiot kaster en nödblus i nakken på dig .. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 I kan da ikke blive ved med denne kamp... underholdende læsning dog! ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 ...eller en eller anden idiot kaster en nödblus i nakken på dig .. Du skal ikke kalde mig for en idiot... :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 Du skal ikke kalde mig for en idiot... :th2: hehe hvis du kaster et nödblus i nakken på MIG er du sgu en idiot hehe ... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CarTrends.dk 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 Det sjovt at folk aldrig kan holde sig til emnet men skal bitche manden istedet for at svare på hans spørgsmål, det garanteret tosser som jer som ik kan finde ud af og holde til højre på motorvejen, og så giver en det langelys og det hele fordi man tager jer indenom når i køre 90 i ydresporet på motorvejen:fight: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 Jeg aner at denne tråd har udtjent sit formål. Vi lukker hermed. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites