Kate 10 Anmeld indhold Skrevet October 20, 2008 Min lille pige er 6 md. jeg selv 33. Vi søger kontakt med andre som har babyer i/omkring den alder og området i eller nær Bara. Dansker som Svensker Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2008 Prøv evt den her side... ;) http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe/ Held og lykke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kate 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2008 Tak for dit link... det virker desværre ikke helt optimalt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2008 Tak for dit link... det virker desværre ikke helt optimalt. Hvordan "ikke helt optimalt"? Du skal vist bare tilmelde dig og samtidig skrive en "hej, jeg er..."-hilsen til deres moderator - så skulle du bagefter få adgang til at læse/skrive indlæg derinde. Fruen brugte det vist en ganske kort overgang (i starten af hendes graviditet), men fandt så i stedet hurtigt sammen med andre gravide herindefra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webnadiya 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2008 Virker heller ikke for mig. Hej Kate Jeg har selv prøvet at blive medlem via ovenstående link...og det er ikke lykkes endnu, så kan se hvad du mener, Mvh. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kate 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2008 hjælp til oprettelse på DK-MOR-I-SV hmmm... måske der er nogen som er medlem som kan hjælpe os..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2008 hmmm... måske der er nogen som er medlem som kan hjælpe os..... Hej Kate, Jeg er selv medlem af gruppen, men giver dig ret i at den er besværlig. Prøvede selv et par gange før det lykkedes mig at komme igennem til administrator. I det hele taget er groupcare en oldnordisk måde at kommunikere på - synes jeg (don't kill me ) - men det er min mening). Hvis jeg må give dig et godt råd, så ville jeg hellere se mig om efter en "Öppet Förskola" i dit område. Jeg har selv brugt det flittigt i vores by og det er et super sted, både for børn og voksne. Her kan du sagtens støde på både danske og svenske forældre som du kan tale med om dit og dat - for ikke at sige personalet som er meget søde og åbne. Derudover kan det være at der er noget baby-café et sted i dit område. Hos os i Trelleborg er det kirken som arrangerer - og det er også rigtigt populært. Ikke mindst sang- og rytmikstunden er super god her :) Nu hvor vi er ved at indskole vor datter i dagis kommer jeg søreme helt til at savne at gå derhen. Men nu er der altså andre boller på suppen - og sådan skal det jo være. Jeg vil virkelig anbefale dig at checke sådan noget ud også :th2: Mange smil og held og lykke, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2008 hmmm... måske der er nogen som er medlem som kan hjælpe os..... Well, første skridt er vel bare at klikke på 'Sign up'-linket øverst til venstre for derefter at fylde data i inputfelterne og klikke 'Create My Account'. Længere end dette kan jeg ikke hjælpe, men jeg vil tro, at du så ret hurtigt modtager en velkomstmail (på dansk, muligvis) med yderligere information. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CarTrends.dk 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2008 vi har en datter på 6 uger i klågerup 5km fra bara, hvis det er.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kate 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Hej CarTrends Ja klart ... fedt at du skrev... hvis du har lyst så lad os mødes en dag. Måske vi heldige at få flere med på vognen Tillykke med din lille guldklump. Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CarTrends.dk 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 :) jeg får lige konen til at pm dig i løbet af ugen så, hun sidder nemli bar herhjemme med den lille hver dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kate 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Helt i orden.... vi høres Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Hejsa, Jeg ved ikke om jeg bare sidder herhjemme med vores barn, men jeg er på barsel med vores nu 5 md's søn og jeg bager da gerne en gang boller og brygger noget the, hvis det har interesse. Nu kommer det STORE men, for jeg bor i Skurup , og det er mere end 5 km. fra Bara. Men sig til hvis det har interesse. Forøvrigt er jeg udstyret med Das Auto og Odder (læs bil og barnevogn), så jeg kan også komme en tur forbi Bara. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kate 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Hej Winnie, Har fundet frem til at der er et medborgerhus ifm. den lokale kirke hvor man kan komme en gang om ugen mm... så det et forsøg hver der :th2: Vores Förskola ligger desværre 22km væk...lige lidt for langt væk. Tak for din hilsen og råd. Hilsner og smil Mette Hej Kate, Jeg er selv medlem af gruppen, men giver dig ret i at den er besværlig. Prøvede selv et par gange før det lykkedes mig at komme igennem til administrator. I det hele taget er groupcare en oldnordisk måde at kommunikere på - synes jeg (don't kill me ) - men det er min mening). Hvis jeg må give dig et godt råd, så ville jeg hellere se mig om efter en "Öppet Förskola" i dit område. Jeg har selv brugt det flittigt i vores by og det er et super sted, både for børn og voksne. Her kan du sagtens støde på både danske og svenske forældre som du kan tale med om dit og dat - for ikke at sige personalet som er meget søde og åbne. Derudover kan det være at der er noget baby-café et sted i dit område. Hos os i Trelleborg er det kirken som arrangerer - og det er også rigtigt populært. Ikke mindst sang- og rytmikstunden er super god her :) Nu hvor vi er ved at indskole vor datter i dagis kommer jeg søreme helt til at savne at gå derhen. Men nu er der altså andre boller på suppen - og sådan skal det jo være. Jeg vil virkelig anbefale dig at checke sådan noget ud også :th2: Mange smil og held og lykke, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazzy 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Vores Förskola ligger desværre 22km væk...lige lidt for langt væk. Hvor pokker ligger den förskola? Hvorfor så langt væk? hilsen den mandelige del fra Jazzy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kate 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Hvor pokker ligger den förskola? Hvorfor så langt væk? hilsen den mandelige del fra Jazzy den ligger i Svedala...... Bara's kommune. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kate 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Hejsa, Jeg ved ikke om jeg bare sidder herhjemme med vores barn, men jeg er på barsel med vores nu 5 md's søn og jeg bager da gerne en gang boller og brygger noget the, hvis det har interesse. Nu kommer det STORE men, for jeg bor i Skurup , og det er mere end 5 km. fra Bara. Men sig til hvis det har interesse. Forøvrigt er jeg udstyret med Das Auto og Odder (læs bil og barnevogn), så jeg kan også komme en tur forbi Bara. Næ nej... det skulle nu nok gå - vi kan jo skiftes om det svinger ;) Hvornår passer det ind i dit? så ruller Kate og jeg gerne forbi. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Hej Winnie, Har fundet frem til at der er et medborgerhus ifm. den lokale kirke hvor man kan komme en gang om ugen mm... så det et forsøg hver der :th2: Vores Förskola ligger desværre 22km væk...lige lidt for langt væk. Tak for din hilsen og råd. Hilsner og smil Mette Hej Mette (og Kate... :D) Det lyder godt at du har fundet noget i dit område, håber det er godt og hyggeligt. Ærgerligt med Öppna Förskolan ... Jeg forstår godt at du kan synes det bliver for langt at tage sig, men måske er det værd at checke ud når din baby er lidt større. Her i Trelleborg kommer der mange mødre/fædre fra oplandet også. Men det kan jeg jo sagtens sige - jeg har selv været så privilegeret at kunne spadsere med vognen til diverse sager. Men held og lykke, jeg håber du finder nogle gode steder og søde mennesker at dele din barselsperiode med, :) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Hov jeg var lige inde at lure... ... På Svedala Kommunes hjemmeside. Måske har du allerede set det, men... Jeg så at der også er noget sangstund på Bara Bibliotek. (Ved ikke om det er nær dig). 2008-10-28 Sångstund! 10:00 - 11:00 Barn mellan 0-2 år är välkomna tisdagar, udda veckor. Vi sjunger och läser ur böcker som även går bra att låna hem. Plats: Bara Bibliotek Kilde: Svedala.se/Det händer :) Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazzy 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 den ligger i Svedala...... Bara's kommune.[/QUOT Hvorfor bruger du ikke en af dem i Bara? Jeg kan på det kraftigste anbefale begge 2 men mest den der hedder Linsbo. Der er lederen nemlig dansker og det er et super sted for børnene. Den mandelige del af Jazzy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kate 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 ... På Svedala Kommunes hjemmeside. Måske har du allerede set det, men... Jeg så at der også er noget sangstund på Bara Bibliotek. (Ved ikke om det er nær dig). 2008-10-28 Sångstund! 10:00 - 11:00 Barn mellan 0-2 år är välkomna tisdagar, udda veckor. Vi sjunger och läser ur böcker som även går bra att låna hem. Plats: Bara Bibliotek Kilde: Svedala.se/Det händer :) Smil, Winnie 1000 tak det rigtig sødt af dig. Det ikke langt overhoved. Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kate 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2008 Perfekt, 1000 tak det vil jeg kigge nærme på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites