Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2010 Det er grundlæggende dårlig service, at man straffer dem, der betaler, fordi et mindretal stikker af Og skismaet for tankstationern er, at de vil så gerne have folk ind i butikken. Avancen på bezinsalget er minimal, og fortjenesten ligger i mersalget i butikken. Så vi skal lokkes/jages derind, for ellers skulle de lave rene automatstationer. Så som kunde er man til grin de steder, de forlanger man kommer ind i kø for at få åbnet standeren og så i kø for at betale. Og hvis man så køber cocio og pølser, så understøtter man den politik De burde, hvis de ønskede at yde service, og hvis de frygter at man ikke betaler, have betaling ved standeren. Og så kunne de få kunder, der havde anden grund gå i butikken gøre det efter tankningen og betalingen (og så ville omsætningen crashe helt i deres butik). Hvis ikke standeren bliver frigivet, når jeg sætter pistolen i bilen, så kører jeg et andet sted hen (forudsat jeg har mere end en ½ liter på tanken ). Det er den eneste måde de lærer, at de må tænke nyt. Jeg kender ikke det gode svar, men så længe det lykkes at få kunderne til at stå i kø 2 gange for at tanke, så ændrer tankstationerne ikke noget. De skal se det på omsætningen, før de tænker nyt. Og det er åbenbart kun de kunder med udenlandsk nummerplade som bliver straffet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2010 Er det på specielle tidspunkter af døgnet det sker ? - jeg har tanket en del gange på shell i sydhavnen, den ved Borgmester Christianses gade - og har aldrig skulle ind i butikken først, for at få pumpen frigivet. Har dog prøvet det en enkelt gang, for meget lang tid tilbage en sen aftentime. Men ikke ellers. SKal dog sige, at jeg har ikke tanket på stationen de sidste 2 måneder - da jeg normalt timer min optankninger med jeg er i Sverige og prisen er laver der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites