nunu86 10 Anmeld indhold Skrevet October 15, 2008 Hejsaa Jeg mangler et arbejde til min mand, da jeg arbejder paa fuldtid i Dk gaar han rundt derhjemme og keder sig rigtig meget, derfor vil han arbejde med hvad som helst, ogsaa rengoering. Saa har du noget du har brug hjaelp til eller et arbejde saa skriv til mig.. Paa forhaanden tak. Venlig Hilsen Nunu.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Griff 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 arbejde hej nunu er det i dk eller se arbejdes skal udføres `? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2008 Hejsaa Jeg mangler et arbejde til min mand, da jeg arbejder paa fuldtid i Dk gaar han rundt derhjemme og keder sig rigtig meget, derfor vil han arbejde med hvad som helst, ogsaa rengoering. Saa har du noget du har brug hjaelp til eller et arbejde saa skriv til mig.. Paa forhaanden tak. Venlig Hilsen Nunu.. Iss mangler altid folk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2008 eller ring til et vilket somhelst nedrivningsfirma ... de söger ALTID folk .. evt j-jensen, eller taarnby-saaby nedrivning.. eller et af de 38676453646734 andre der findes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites