Thyper 10 Anmeld indhold Skrevet October 15, 2008 Findes der sådan noget i Sverige ? Jeg bor i et af de områder hvor det ikke kan betale sig at bruge for mange penge på ting der skal stå udenfor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 Findes der sådan noget i Sverige ?Ja, mener der informeres i lokalbladende og på politiets hjemmeside(?) Jeg bor i et af de områder hvor det ikke kan betale sig at bruge for mange penge på ting der skal stå udenfor.Nååå, du bor i Malmö (findes der nogen som IKKE har fået stjålet en cykel i Malmö?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 Hvis du finder en sådan auktion i den nærmeste fremtid, så sig endelig til, da vi også har fået stjålet en cykel. Den næste cykel vi for lænker jeg fanme Ivan til om natten så for den vel lov at blive stående:mad: Findes der sådan noget i Sverige ? Jeg bor i et af de områder hvor det ikke kan betale sig at bruge for mange penge på ting der skal stå udenfor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 jeg tænke lidt hvor alle de cykler bliver af... min kone fik stjålet sin hvorefter jeg var smart og købte en extra så jeg både havde på baghjul, forhjul samt lænket til en pæl.... et par dage efter var mit sæde væk... kunne sku ikke lade være at trække på smilebåndet :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites