Jump to content
credde

Ny SMS-service om trafiksituationen på Øresundsbron

Recommended Posts

Jeg er tilmeldt på tdc firmatlf. jeg fik en sms dagen efter at jeg havde tilmeldt mig, og så har jeg ikke fået noget siden...:laugh: Gad vide om man kan få en reduction i sin broafgift hvis de ikke kan levere varen, i dette tilfælde service informationer..:confused: nja måske ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det koster dem vel som minimum standard sms takst' date=' hvis skidtet bliver sendt fra deres egne systemer via egen SMS gateway - hvis ikke skal gateway leverandøren ha et eller andet fee for det :sick:[/quote'] Det behøver ikke være specielt dyrt, hvis man køber tilpas store kvoter af dem :-) Og, det behøver heller ikke at være så svært at implementere ;-) Og til RikkeBuddhaBrianMule, så er prisen på deres SMS services peanuts sammenlignet med deres andre kunde-informationssystemer, så du har nok mere held med at få dem til at nedlægge deres telefonsystemer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

*suk*....når deres "service" endelig når frem til min telefon, så er det med tre-fire beskeder med samme ordlyd. Præcis som nu, hvor der lige tikkede info ind omkring normal trafik. Er dog ikke blevet adviseret om nedsat hastighed, blæsevejr e.l. tidligere på dagen. "Gæt En Vind" burde være deres nye slogan - akkompagneret af Monrad & Rislund på rivejern.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror ihvertfald folk hos den kunde jeg er ved idag har lært mit ansigt at kende - min tlf. har ihvertfald sørget for folk har kigget i min retning mere end et par gange :lol:
Det er sgu da klart med den squeeek lyd din elendige nokia siger :D - Jeg har til gengæld ingen beskeder fået.... Føler mig forbigået og nærmest diskrimineret af broen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites