Jump to content
Hugo

160 kr for at genåbne abonnement?

Recommended Posts

Hej allesammen, Ifm. sommerferien gik der lidt rod i betalingen til 3 mobil hvilket gjorde at firmaet lukkede for mit abonnement. Da jeg kom hjem fra ferien, forklarede jeg at der var sket en smutter og 3 mobil åbnede så for abonnementet igen. Men nu får jeg så en regning på hele 160,00 for at genåbne abonnementet! Det synes jeg godt nok er dyrt. Men kan 3 mobil gøre det uden først at oplyse det til kunden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej allesammen, Ifm. sommerferien gik der lidt rod i betalingen til 3 mobil hvilket gjorde at firmaet lukkede for mit abonnement. Da jeg kom hjem fra ferien, forklarede jeg at der var sket en smutter og 3 mobil åbnede så for abonnementet igen. Men nu får jeg så en regning på hele 160,00 for at genåbne abonnementet! Det synes jeg godt nok er dyrt. Men kan 3 mobil gøre det uden først at oplyse det til kunden?
Lur' mig om det ikke står i de betingelser du fik udleveret sammen med abbonnementet i sin tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' det kan jeg forestille men hvem gider at finde alle de papir frem. Jeg synes sgu det er for dårligt at de ikke siger det i telefonen når man ringer til dem.[/quote']Alt i alt, så er det vel også for dårligt at du "glemte" at betale. Er det ikke bare 1-1 og "så ved man det til næste gang"!? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det kan man vel godt sige. Det var nu ikke fordi jeg havde glemt at betale, men betalingen fra netbank var af en eller anden grund ikke gået igennem. Så skulle man tro at det var nok at betale ekstra-regninger på ca. 300 kr (for an undgå inkasso) :th2: Uanset hvad, så skal man oplyse om den slags gebyrer for at genåbne nummeret. Men lad det nu ligge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jo det kan man vel godt sige. Det var nu ikke fordi jeg havde glemt at betale' date=' men betalingen fra netbank var af en eller anden grund ikke gået igennem. Så skulle man tro at det var nok at betale ekstra-regninger på ca. 300 kr (for an undgå inkasso) :th2: Uanset hvad, så skal man oplyse om den slags gebyrer for at genåbne nummeret. Men lad det nu ligge...[/quote'] Så kan du vel også bede banken om de 160kr du måtte af med eftersom det må være deres fejl betalingen ikke kom afsted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

tror det eneste du kan gøre er at tage dig til hoved og sige suk man skal selv tjekke at betalingsservice også betaler sine regninger og det er kun en selv der hæfter hvis den bliver betalt for sent det undre mig nu at de lukkede dit abb. allerede ved første rykker, lyder som om det har været en længere sag... jeg synes 160 kr er ok ved en genåbning, hvis det er selvforskyldt på den ene eller anden måde, agtsom eller uagtsomt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...