Hugo 10 Anmeld indhold Skrevet October 14, 2008 Hej allesammen, Ifm. sommerferien gik der lidt rod i betalingen til 3 mobil hvilket gjorde at firmaet lukkede for mit abonnement. Da jeg kom hjem fra ferien, forklarede jeg at der var sket en smutter og 3 mobil åbnede så for abonnementet igen. Men nu får jeg så en regning på hele 160,00 for at genåbne abonnementet! Det synes jeg godt nok er dyrt. Men kan 3 mobil gøre det uden først at oplyse det til kunden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2008 Hej allesammen, Ifm. sommerferien gik der lidt rod i betalingen til 3 mobil hvilket gjorde at firmaet lukkede for mit abonnement. Da jeg kom hjem fra ferien, forklarede jeg at der var sket en smutter og 3 mobil åbnede så for abonnementet igen. Men nu får jeg så en regning på hele 160,00 for at genåbne abonnementet! Det synes jeg godt nok er dyrt. Men kan 3 mobil gøre det uden først at oplyse det til kunden?Lur' mig om det ikke står i de betingelser du fik udleveret sammen med abbonnementet i sin tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hugo 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 Ja, det kan jeg forestille men hvem gider at finde alle de papir frem. Jeg synes sgu det er for dårligt at de ikke siger det i telefonen når man ringer til dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 Ja' date=' det kan jeg forestille men hvem gider at finde alle de papir frem. Jeg synes sgu det er for dårligt at de ikke siger det i telefonen når man ringer til dem.[/quote']Alt i alt, så er det vel også for dårligt at du "glemte" at betale. Er det ikke bare 1-1 og "så ved man det til næste gang"!? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hugo 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 Jo det kan man vel godt sige. Det var nu ikke fordi jeg havde glemt at betale, men betalingen fra netbank var af en eller anden grund ikke gået igennem. Så skulle man tro at det var nok at betale ekstra-regninger på ca. 300 kr (for an undgå inkasso) :th2: Uanset hvad, så skal man oplyse om den slags gebyrer for at genåbne nummeret. Men lad det nu ligge... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 Jo det kan man vel godt sige. Det var nu ikke fordi jeg havde glemt at betale' date=' men betalingen fra netbank var af en eller anden grund ikke gået igennem. Så skulle man tro at det var nok at betale ekstra-regninger på ca. 300 kr (for an undgå inkasso) :th2: Uanset hvad, så skal man oplyse om den slags gebyrer for at genåbne nummeret. Men lad det nu ligge...[/quote'] Så kan du vel også bede banken om de 160kr du måtte af med eftersom det må være deres fejl betalingen ikke kom afsted? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 Glem det Glem det. Det er nemlig folks eget ansvar. Og betalingsservice. Så kan du vel også bede banken om de 160kr du måtte af med eftersom det må være deres fejl betalingen ikke kom afsted? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 tror det eneste du kan gøre er at tage dig til hoved og sige suk man skal selv tjekke at betalingsservice også betaler sine regninger og det er kun en selv der hæfter hvis den bliver betalt for sent det undre mig nu at de lukkede dit abb. allerede ved første rykker, lyder som om det har været en længere sag... jeg synes 160 kr er ok ved en genåbning, hvis det er selvforskyldt på den ene eller anden måde, agtsom eller uagtsomt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites