Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2008 GE bevilgede lånet på 25 min og jeg fik min Touran idag .. Super, tillykke med det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2008 GE bevilgede lånet på 25 min og jeg fik min Touran idag .. Jeg ved godt at det er lidt sent at komme med et foreslag til finansieringsselskab - men Ikanobanken ser da ud til at være en del billigere i rente. Hvis man tager max beløbet SEK 350.000 hos Ikanobanken som er uden sikkerhed - og ser hvad den effektive rente er begge steder, så kommer man frem til: GE 9,08% (ved 7 år/84 mnd - bliver dyre ved kortere løbetid) Ikanobanken 6,86% (uanset løbetid - dog max 12 år/144 mnd) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2008 Jeg ved godt at det er lidt sent at komme med et foreslag til finansieringsselskab - men Ikanobanken ser da ud til at være en del billigere i rente. Hvis man tager max beløbet SEK 350.000 hos Ikanobanken som er uden sikkerhed - og ser hvad den effektive rente er begge steder, så kommer man frem til: GE 9,08% (ved 7 år/84 mnd - bliver dyre ved kortere løbetid) Ikanobanken 6,86% (uanset løbetid - dog max 12 år/144 mnd) men da hun kun har väret folkbokförd i sverige i 2 måneder sagde ikano nej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites