Jump to content
michael og carina

Bordtennis

Recommended Posts

Da jeg ankom i gaar aftes kl. 18.36 var doeren oppe paa 1. salen laast. En mand havde set mig gaa op ad trappen og kom op med en noegle, som han betroede mig og sagde, at der fremover normalt ville vaere laast, naar de forlod rummet kl. 18.30. Saa nu har vi altsaa vores helt egen noegle. :th2: Spoergsmaalet er saa bare, hvem af os der skal rende rundt med noeglen til daglig. Det er jo saadan lidt uregelmaessigt for alles vedkommende, om man dukker op eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Da jeg ankom i gaar aftes kl. 18.36 var doeren oppe paa 1. salen laast. En mand havde set mig gaa op ad trappen og kom op med en noegle' date=' som han betroede mig og sagde, at der fremover normalt ville vaere laast, naar de forlod rummet kl. 18.30.
Dumt. hehe :laugh: men lækkert på samme tid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

fik lige denne mail :) Hej Miriam! Pingisklubben har klubbmästerskap lördagen 25 april i träningslokalen. Jag hoppas att ni vill vara med och spela. Ni spelar i klassen ” Motionär”. Klassen börjar vid 12.30 tiden (återkommer med mer exakt tid) Anmälan gör ni till mig senast onsdagen den 22 april. Hälsningar Anders Tillgren Limhamns Bordtennisklubb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fik lige denne mail :) Hej Miriam! Pingisklubben har klubbmästerskap lördagen 25 april i träningslokalen. Jag hoppas att ni vill vara med och spela. Ni spelar i klassen ” Motionär”. Klassen börjar vid 12.30 tiden (återkommer med mer exakt tid) Anmälan gör ni till mig senast onsdagen den 22 april. Hälsningar Anders Tillgren Limhamns Bordtennisklubb
Det kunne da være sjovt nok - skal vist lige spille mod Miriam og Anders, om man kan slå de 2. Så har man sikkert en ok chance hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites