jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Lige min tanke, så vi må prøve igen næste uge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2009 Nå hvem er klar i morgen ??? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2009 Jeg kommer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2009 Må endnu engang melde pas - er lidt uheldig pt. med diverse - men stegt flæsk mv. sammen med kollegaerne, det kan ikke misses sq. Dannemare- jeg skal lige lure din øse en dag ved lejlighed :-) glæder mig til at se sådan en fætter irl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2009 Jeg er klar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2009 også mig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2009 Jeg er lige nødt til at vente til lidt senere med at give endelig besked, får muligvis noget arbejde ind som skal laves til imorgen, men det er også muligt at det først kommer i morgen, og så dukker jeg op... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2009 Jeg kommer også....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2009 Ved ikke om jeg når det, der kommer en og kigger på vores bil mellem 17.30 og 18.30. Hvis han kommer tidligt er jeg klar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2009 Jeg kommer så definitivt ikke, desværre... ærgeligt når nu der ellers er rimelig god tilslutning idag! Men god fornøjelse! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2009 Nogen der kommer i morgen.. Skal op og på arbejde kl halv 4 i nat så må lige se hvor træt jeg bliver.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2009 Kommer.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2009 så burte jeg jo komme så jeg kan få hævn :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2009 Vil se på det - har overarbejde hele denne uge - men hvis jeg kan slippe afsted kl. 18 fra job er jeg frisk..... Savner sq lidt at slå til den bold da - lang tid siden nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2009 Hey... Kan jeg lige få bekræftet, hvorvidt der kommer nogen på mit niveau i aften? ;) Ja, altså - dvs. Don A, Basse og Jacobe. Venter med at køre hjemmefra, indtil nogen giver lyd fra sig. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2009 Jeg kommer ikke idag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2009 Bliver hjemme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2009 Fuck... beklager at jeg ikke har fået givet besked!! Jeg melder afbud idag, har gæster - sorry for den alt for sene melding! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2009 sidder stadig på job.............. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2009 Jeg kom nok som den eneste.. Kvart i kørte jeg igen.. Dannemare. Gem lige mit nummer.. 23627027 -- 28106776.. Vi er på samme nivu. Har nemlig ikke mulighed for at tjekke nettet fra halv 6 ca da jeg køre fra DK der.. Så kan du altid finde ud af om jeg kommer.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2009 Jeg kom nok som den eneste.. Kvart i kørte jeg igen.. Dannemare. Sorry :o :p Gem lige mit nummer.. 23627027 -- 28106776.. Vi er på samme nivu. Har nemlig ikke mulighed for at tjekke nettet fra halv 6 ca da jeg køre fra DK der.. Så kan du altid finde ud af om jeg kommer.. :) Ok, mit mobilnr er for øvrigt 30 28 87 18 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2009 Super.. Skal lave reklamefilm næste tirsdag så der regner jeg ikke med at komme dsværre.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Hvem kommer i morgen? Jeg er klar... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Hvem kommer i morgen? Jeg er klar... Jeg kommer, men mig gider du jo ikke lege med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Jeg vil prøve at dukke op - forventer ikke overarbejde idag :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites