Jump to content
michael og carina

Bordtennis

Recommended Posts

lækkert.. Koster det noget..
Miriam nævnte noget om 200,- (årligt?) på et tidspunkt, men indtil videre har vi ikke haft pungen oppe.
EDIT: er det her i spiller.. Ni har möjlighet att spela bordtennis i vår klubb på tisdagar från klockan 18.30 Vi spelar i Limhamns sporthall, 2 våningen, Grönalundsgatan 6, Limhamn
Yeps.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kommer da også :) Nogen der har hørt/set noget til Michael ??? kan se han ik har været online siden d. 11 jan, og har sendt mail uden at få svar ........
Nej, har ikke hørt noget fra ham, men det ville jo ellers passe som fod i hose, hvis han også kommer i morgen, for så bliver vi et lige antal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
måske GIO kunne lave en sådan tilmeldings ting ligesom Fotoklubben. så er det lidt nemmer at se hvem der kommer.. :)
Sådan en kan du/i selv oprette - men den kan kun gælde for den specifikke dag, og ikke genbruges - desværre. (Gentagende begivenheder tillader ikke brugere at til/fra-melde sig)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sådan en kan du/i selv oprette - men den kan kun gælde for den specifikke dag' date= og ikke genbruges - desværre. (Gentagende begivenheder tillader ikke brugere at til/fra-melde sig)
nej vi vil have gio laver den - det må være en gio produktion hehe. Det er jo ligesom at købe en kopi af chagal, det er bare ikke det samme som originalen heh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender i en butik i Sverige eller KBH hvor man kan købe et Bat.. Mit det gamle er væk som jeg bruget for mange år siden. Tret ellers jeg have det, men nej..:) Gerne en fysisk butik og ikke nettet. Stoer ikke på det når frem til tirsdag og så vil jeg gerne se og røre inden jeg købre det :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kender i en butik i Sverige eller KBH hvor man kan købe et Bat.. Mit det gamle er væk som jeg bruget for mange år siden. Tret ellers jeg have det, men nej..:) Gerne en fysisk butik og ikke nettet. Stoer ikke på det når frem til tirsdag og så vil jeg gerne se og røre inden jeg købre det :thumbup:
http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=173167&postcount=52 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

én der evt har et bat jeg kan låne her i morgen, Er sgu kommet til at købe et forkert. Og har ikke tid til at hente et anden inden i morgen aften ?? er bare kommet lidt i tvivl. For tror at battet er fint nok men det er med anatomic grep?? er det ikke lige at de flste anbefaler???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites