dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 lækkert.. Koster det noget.. Miriam nævnte noget om 200,- (årligt?) på et tidspunkt, men indtil videre har vi ikke haft pungen oppe. EDIT: er det her i spiller.. Ni har möjlighet att spela bordtennis i vår klubb på tisdagar från klockan 18.30 Vi spelar i Limhamns sporthall, 2 våningen, Grönalundsgatan 6, Limhamn Yeps. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Jeg kommer da også :) Nogen der har hørt/set noget til Michael ??? kan se han ik har været online siden d. 11 jan, og har sendt mail uden at få svar ........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Jeg kommer da også :) Nogen der har hørt/set noget til Michael ??? kan se han ik har været online siden d. 11 jan, og har sendt mail uden at få svar ........ Nej, har ikke hørt noget fra ham, men det ville jo ellers passe som fod i hose, hvis han også kommer i morgen, for så bliver vi et lige antal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2009 Sig til hvis i skal bruge forstærkning, jeg er klar hvis i mangler nogen... ;) -Kress... 51803515 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2009 Sig til hvis i skal bruge forstærkning, jeg er klar hvis i mangler nogen... ;) -Kress... 51803515 Kress, kom bare med. Så bliver vi nemlig 6 mand i aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2009 Det var da først i næste uge Don a ville komme ? 3/2-09 skrev han. Eller ? ohh well, dannemare behøver forstærkning anyway hahaha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2009 Det var da først i næste uge Don a ville komme ? 3/2-09 skrev han. Nåh, ja - sandt nok. :o Eller ? ohh well' date=' dannemare behøver forstærkning anyway hahaha[/quote'] :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Jep. Først den 3.2.. Så jeg er klar på tirsdag hvis der stædigvæk er plads. Har de bat man kan låne eller skal man selv medbringe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Du skal selv have med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 super. Tager med selv :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Så må vi lige fikse en mand/kvinde til - så vi er lige antal :-) med mindre vi alle skal spille rundt om bordet griner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 måske GIO kunne lave en sådan tilmeldings ting ligesom Fotoklubben. så er det lidt nemmer at se hvem der kommer.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 måske GIO kunne lave en sådan tilmeldings ting ligesom Fotoklubben. så er det lidt nemmer at se hvem der kommer.. :)Sådan en kan du/i selv oprette - men den kan kun gælde for den specifikke dag, og ikke genbruges - desværre. (Gentagende begivenheder tillader ikke brugere at til/fra-melde sig) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Sådan en kan du/i selv oprette - men den kan kun gælde for den specifikke dag' date= og ikke genbruges - desværre. (Gentagende begivenheder tillader ikke brugere at til/fra-melde sig) nej vi vil have gio laver den - det må være en gio produktion hehe. Det er jo ligesom at købe en kopi af chagal, det er bare ikke det samme som originalen heh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 come on der kommer dem der kommer, går ud fra vi melder fra internt hvis vi ikke kan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 Kender i en butik i Sverige eller KBH hvor man kan købe et Bat.. Mit det gamle er væk som jeg bruget for mange år siden. Tret ellers jeg have det, men nej..:) Gerne en fysisk butik og ikke nettet. Stoer ikke på det når frem til tirsdag og så vil jeg gerne se og røre inden jeg købre det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 Kender i en butik i Sverige eller KBH hvor man kan købe et Bat.. Mit det gamle er væk som jeg bruget for mange år siden. Tret ellers jeg have det, men nej..:) Gerne en fysisk butik og ikke nettet. Stoer ikke på det når frem til tirsdag og så vil jeg gerne se og røre inden jeg købre det http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=173167&postcount=52 ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2009 Nå men ville så men bare høre om der stædigvæk var bordtennis i morgen aften. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2009 Jeg er frisk i hvert fald. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2009 Jeg er lige kommer hjem fra 3 ugers ferie. Jeg kommer også i morgen. Er det stadig kl 18 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2009 Jeg er lige kommer hjem fra 3 ugers ferie. Jeg kommer også i morgen. Er det stadig kl 18 Jeg er også klar, og det har hele tiden været 18.30 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2009 Det er alt det ferie. Vi ses i morgen 18.30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2009 Yes. Ses 18.30. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2009 én der evt har et bat jeg kan låne her i morgen, Er sgu kommet til at købe et forkert. Og har ikke tid til at hente et anden inden i morgen aften ?? er bare kommet lidt i tvivl. For tror at battet er fint nok men det er med anatomic grep?? er det ikke lige at de flste anbefaler??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2009 Dunno købte det første og bedste i Stadium - så Dannemare og jeg har det samme bat. Og det er jo tydeligt at se, at det ikke er battet der skaber spilleren.....*fløjter* :D hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites