michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Er stadig ikke kommet mig oven på en omgang halsbetændelse, så jeg springer over i dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Jeg kommer' date=' men mig gider du jo ikke lege med [/quote'] jow jow, men det er jo vel ikke så sjovt for dig, at du skal holde igen, hvis jeg skal have et ben til jorden. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Frederik, du kan spille med mig istedet - så redder du alligevel æren :D Jeg kommer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 jow jow' date=' men det er jo vel ikke så sjovt for dig, at du skal holde igen, hvis jeg skal have et ben til jorden. :)[/quote'] Der er da ikke noget som at styre en mand rundt i manegen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Nå Anders har også lagt sig syg, så jeg springer også fra. God kamp til jer andre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Frederik, du kan spille med mig istedet - så redder du alligevel æren :D Jeg kommer. Det er en aftale. :) Ses kl. 18.30. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2009 Da jeg ankom i gaar aftes kl. 18.36 var doeren oppe paa 1. salen laast. En mand havde set mig gaa op ad trappen og kom op med en noegle, som han betroede mig og sagde, at der fremover normalt ville vaere laast, naar de forlod rummet kl. 18.30. Saa nu har vi altsaa vores helt egen noegle. :th2: Spoergsmaalet er saa bare, hvem af os der skal rende rundt med noeglen til daglig. Det er jo saadan lidt uregelmaessigt for alles vedkommende, om man dukker op eller ej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2009 Da jeg ankom i gaar aftes kl. 18.36 var doeren oppe paa 1. salen laast. En mand havde set mig gaa op ad trappen og kom op med en noegle' date=' som han betroede mig og sagde, at der fremover normalt ville vaere laast, naar de forlod rummet kl. 18.30. Dumt. hehe men lækkert på samme tid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2009 alternativt kúnne den jo ligge hos mig eller anders, da v bor tætteste på. Hvis man så ved vi ik kan så kan nøglen jo let hentes der ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2009 alternativt kúnne den jo ligge hos mig eller anders' date=' da v bor tætteste på. Hvis man så ved vi ik kan så kan nøglen jo let hentes der ???[/quote'] nok ikke nogen dum ide... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 Ses vi i morgen...? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 Jeg er frisk hvis vi minimum er 3- 4 stykker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 Jeg er også klar. Hvem har nøglen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 Skal til generelforsamling i foreningen. Skal satme have min p-plads snart!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 Regner bestemt med at dukke op Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 fik lige denne mail :) Hej Miriam! Pingisklubben har klubbmästerskap lördagen 25 april i träningslokalen. Jag hoppas att ni vill vara med och spela. Ni spelar i klassen ” Motionär”. Klassen börjar vid 12.30 tiden (återkommer med mer exakt tid) Anmälan gör ni till mig senast onsdagen den 22 april. Hälsningar Anders Tillgren Limhamns Bordtennisklubb Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 Jeg er også klar. Hvem har nøglen ? Den har jeg. Ses 18.30. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 fik lige denne mail :) Hej Miriam! Pingisklubben har klubbmästerskap lördagen 25 april i träningslokalen. Jag hoppas att ni vill vara med och spela. Ni spelar i klassen ” Motionär”. Klassen börjar vid 12.30 tiden (återkommer med mer exakt tid) Anmälan gör ni till mig senast onsdagen den 22 april. Hälsningar Anders Tillgren Limhamns Bordtennisklubb Det kunne da være sjovt nok - skal vist lige spille mod Miriam og Anders, om man kan slå de 2. Så har man sikkert en ok chance hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 Det kunne da være sjovt nok - skal vist lige spille mod Miriam og Anders' date=' om man kan slå de 2. Så har man sikkert en ok chance hehe[/quote'] Bring it on:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 I will :D - Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2009 Hvem kommer i morgen, JEG kommer :) så dannemare du har også bare at komme.. Vil sgu snart prøve at vinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2009 Yes, kommer. Men øh, nu er der vel ikke lukket pga. et eller andet påske-sympati? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2009 Yes' date=' kommer. Men øh, nu er der vel ikke lukket pga. et eller andet påske-sympati? :)[/quote'] har godt tænkt på det. men det er jo ikke helligdag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2009 Jeg havde faktisk regnet med der var påskeferie-lukket, så jeg har lavet andre aftaler og kommer altså ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2009 Undskyld jeg blander mig - men har i ikke lige fået en nøgle!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites