Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2008 Jeg er klar :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2008 Buggers har stadig ikke fået fat i et bat endnu :/ - er der nogen steder man kan købe et i en alm butik ? altså et ordenlig bat' date=' ikke noget 2 bat og 100 bolde for en 10'er sæt hehe.[/quote'] Jeg endte med at købe mit bat hos Stadium i Burlöv-centret. Der ligger bl.a. også en Stadium i Triangeln, i Jägersro-centret og ved Svågertorp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2008 Jeg endte med at købe mit bat hos Stadium i Burlöv-centret. Der ligger bl.a. også en Stadium i Triangeln' date= i Jägersro-centret og ved Svågertorp. Cool, det tjekker jeg lige op på :-) Blir sq lidt sjovt at tage battet op igen, efter så mange år heh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2008 Så er der købt bat og bolde - er vi friske til i morgen ? og hvor mange kommer ? _ så skal i satme se den fede dreng svede heh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2008 Jeg er der 18.30 men kun en times tid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2008 Så er der købt bat og bolde - er vi friske til i morgen ? og hvor mange kommer ? _ så skal i satme se den fede dreng svede heh Kan du sige fede drengE. Jeg kommer nemlig også. :D Ses 18.30. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2008 Så er vi 4 ? - det er da ikke så ringe igen - 2 borde, og så kan man altid skifte partner. Mødes vi uden for eller ? har aldrig været der før. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2008 Jeg får det nu til 5 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2008 Så er vi 4 ? - det er da ikke så ringe igen - 2 borde, og så kan man altid skifte partner. Mødes vi uden for eller ? har aldrig været der før. Jeg er med på at mødes udenfor. Jeg er der 18.23 SHARP :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2008 Det koster 200 om året' date=' pr person.[/quote'] Miriam, ved du tilfældigvis, om vi skal have kontanter med i morgen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2008 De må sku give en gratis gang efter sidst, også for om vi kan se om det er noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2008 Miriam' date=' ved du tilfældigvis, om vi skal have kontanter med i morgen?[/quote'] Nej, det kan jeg ikke forestille mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2008 Jeg er med på at mødes udenfor. Jeg er der 18.23 SHARP :th2: det var et præcis tidspunkt, tager du det offentlige ? hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2008 Jeg blir nok nød til at melde fra idag - er lige kommet ind af døren, og kan mærke et eller andet virus ting der er på vej :( Satans også - så må jeg vente en uge med at prøve mit første Stiga bat ud nogensinde :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2008 Jeg blir nok nød til at melde fra idag - er lige kommet ind af døren, og kan mærke et eller andet virus ting der er på vej :( Det skal svedes ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2008 Det var også det jeg tænkte på - men mine øjne svier som om der er saltsyre i og resten af kroppen er slidt hehe Og har ikke tid til at være syg i morgen - har end of year ting hele dagen :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2008 Hvem er klar i morgen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2008 Jeg er der 18.30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2008 Er blevet syg :( Det er formentlig den sidste spilledag inden jul ? - næste tirsdag er den 23. december og uge efter er den 30. dec. Jeg kan formentlig begge dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2008 Jeg bliver desværre nødt til at melde pas i dag. :( :( Er i gang med at bytte termostaten på vores BMW, og det er væsentlige mere besværligt end jeg i min vildeste fantasi havde forestilllet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2008 Må desværre hoppe med på vognen:( havde glemt vi skulle hjem og se min nyfødte nevø:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Er vi friske på lidt bordtennis i morgen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Ja hvis der er åbent. Er det ikke helligdag i sverige tirsdag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Tror også der er lukket, så jeg kommer først næste gang :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Anders ringede lige og han kommer heller ikke :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites