michael og carina 10 Anmeld indhold Skrevet October 13, 2008 Tænkte på om der var nogen der kunne have lyst til at spille bordtennis en gang eller 2 om ugen. Har selv spillet 15 år dog ikke det sidste år, da jeg ikke gad og tage til fredriksberg og træne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2008 Jeg kunne godt være frisk - har selv spillet i en del år. Godt nok da jeg var teenager (hvilket er omkring 16 år siden jeg stoppede, pga en lorte træner)- meeen mon ikke man kommer ind i stilen hurtigt igen, det er sq nok være med kondien og reflekserne griner. Er det i klub, eller et bord i bryggerset ? hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2008 Jeg er også klar :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Hej Jeg er også frisk på at træne lidt hen over vinteren, så lad os finde et sted og aftale tid. Har også spillet mange år, dog ikke de sidste par år. Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Det ender jo med at vi alle sammen kender hinanden fra tidligere tider :) Hvor har i andre spillet ? Jeg har spillet i TPHU, det der i dag hedder Københavns bordtennis klub. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Har spillet i Karlslunde og i fredriksberg. Miriam er det dig der for længe siden var sammen svenskeren Johan??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Har spillet i Karlslunde og i fredriksberg. Miriam er det dig der for længe siden var sammen svenskeren Johan??? ja........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Grineren. Kan bare huske han trænet os i Karlslunde. Meget seriøst træner til måske ikke så seriøse unge mennesker. Du var vist også med deroppe under loftet nogen gange. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Grineren. Kan bare huske han trænet os i Karlslunde. Meget seriøst træner til måske ikke så seriøse unge mennesker. Du var vist også med deroppe under loftet nogen gange. hæhæ ja jeg trænede med nogle gange :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 hvad var det i trænet under loftet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Hehe spillede i Gladsaxe bordtennis klub - spillede dog kun turneringer på b-niveau - men trænede med når der var tid på A-nivauet. Til mit forsvar skal det siges vi også havde et c hold hehe og c var de dårligste hehe. Men det er tilbage i drenge og junior tiden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2008 Jeg spillede i Ølstykke i de gode gamle dage... Nogle som ved hvor vi kan spille? Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2008 Hvad så drenge, skulle vi finde ud af noget ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2008 jeg er stadig frisk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Er også klar. Har fundet disse klubber. http://www.svenskbordtennis.com/skane/files/%7B4BFEAA69-32A5-4338-A81C-8FBAE02F6AFB%7D.pdf Jeg kender flere der har spillet for Malmö FF men vi skal jo "bare" finde en hal med nogle borde og plads til os...så er der nogle steder I kender og vil anbefalde? Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Jeg vil også meget gerne være med, men jeg er bange for, at jeg lige er et niveau eller to under I andre. Har for øvrigt aldrig spillet i klub eller lignende, men jeg var "blandt de bedste" i 7-8 klasse, når vi spillede i frikvartererne. :D Jeg har med andre ord ikke rørt et bat i omkring 20 år, men mon ikke det kommer tilbage igen med lidt øvelse. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Kender desværre ingen steder vi kan spille, men er frisk:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Jeg har nu skrevet til et par klubber, så må vi se om der er nogle der bider på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Lige før vi kan starte vores eget hold jo hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Som jeg ser det er vi : Michael Anders Basse Frederik Miriam Snakker vi fast en gang om ugen, hvor vi har 2 borde ? Så er der sikkert en der ikke kan, ellers må der være en der sidder over undervejs. Eller hvad er jeres tanker ? (udover at i er nervøse over at få klø af en tøs ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2008 2 borde må kunne gøre det, og så en gang om ugen - jeg kan ikke om onsdagen, der spiller jeg bowling :D Og jeg er ok med at få klø af en kvinde - der findes det der er værre hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2008 2 borde en gang om ugen lyder fint. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2008 Lyder super, Mandag er klart bedst for mig, arbejder torsdag og fredag så det er udelukket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2008 1 gang om ugen lyder helt fint. Jeg kan umiddelbart alle hverdagsaftener, minus fredag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2008 så mangler vi bare at der er nogle der svare... men ved ikke om de er så hurtige på mails herovre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites