Juff 10 Anmeld indhold Skrevet October 10, 2008 Kan du gætte alle 20 ? ;) God weekend.... http://quiz.start.no/?p=play&quizID=41882 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Ret svært når der ikke er noget link :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Ret svært når der ikke er noget link :-) he he.... sorry da.... http://quiz.start.no/?p=play&quizID=41882 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Skulle dog lige kigge en ekstra gang på Lada's opfriskede logo :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Du hadde 20 av 20 riktige! Gjennomsnittet ligger på 8 av 20 riktige. bah den var jo lettere end let Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 To underbyggede bud og et vildt skud på Lada gav også 20 af 20 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Argh, dang it, 19/20, failede på lada... Hehe :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 også 20/20 her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth J 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Sørme også 20/20 her. Alt andet ville næsten også være pinligt, for mit vedkommende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Svende!!!!.... når selv en tøs kan få 19/20 uden at google så er den altså for nem..... fint nok I har brug for lidt rygklapperi en dag som idag meeeeeen..... ....og iøvrigt hvem fanden ved hvordan logoet til en sssshansjong ser ud?? eller hvordan det navn overhovedet staves:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Ja den var sku pænt nemt, 20/20 uden at være tvivl på noget tidspunkt. Den var desværre for nem til at styrke selvtiliden:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 19 ud af 20. Men kunne ikke i facit se jeg havde nogen forkerte... Er glad for jeg i det mindste fik lige så mange rigtige som Trine :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 20 / 20 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Du hadde 20 av 20 riktige! Gjennomsnittet ligger på 8 av 20 riktige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2008 19/20 Hvorfor har jeg på fornemmelsen at de tjener penge per visning af de bannere, og ikke per click på dem? Det giver så lige 21-22 sidevisninger per besøgende, når man skal sidde og vente på at siderne loader ... go' ide ... måske skulle man lave sådan noget selv ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazzy 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2008 Du hadde 20 av 20 riktige! Gjennomsnittet ligger på 8 av 20 riktige. Den eneste jeg var i tvivl om var Vauxhall eller hvad den hedder. I min verden er det Opel på engelsk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2008 Tja fatter ikke hvordan man kan lande på kun 8 af 20. Du hadde 20 av 20 riktige! Gjennomsnittet ligger på 8 av 20 riktige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2008 Tja fatter ikke hvordan man kan lande på kun 8 af 20. Hvis man er stor fan af DSB måske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2008 Ja og aldrig har set en bil:lol: Hvis man er stor fan af DSB måske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2008 20/20:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2008 ... -> Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 20 ud af 20. og det er på trods af at op til flere af de logoer ikke har noget som helst med BILER at gøre. de burde høre under plaststøberier og mirakkelmagere:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2008 Jeg klarte 20 av 20 riktige svar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RAG 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2008 19/19. Jeg vil skide på hvordan et Lada mærke ser ud ! Min orangefarvede akvariefisk har større behov for et par rulleskøjter, end jeg har behov for at vide hvordan et Lada logo ser ud ! Lada - La' da lortet stå ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2008 20/20 rigtige :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites