webnadiya 10 Anmeld indhold Skrevet October 10, 2008 Hej. Er der nogle der ved om der findes en legestue her i Malmø, ligesom i København hvor man kan mødes med andre voksne/børn. Derudover kunne jeg godt tænke mig at finde andre børn som min søn på 7 måneder kunne lege med, måske en slags mødre gruppe for børn omkring den alder. Så skulle der findes nogle/noget må i meget gerne besvare dette indlæg. Mvh N. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Kender du den her side/gruppe http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe/ held og lykke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Der er to åbne legestuer i Malmø. Den første er et lille, men hyggeligt sted. http://malmo.se/stadsdelar/centrum/forskolorgrundskolor/forskolor/varnhem/enensoppnaforskola.4.10d69f8c11884193e5d80004694.html Det andet sted er ret stort, men supergodt synes jeg. Der kan dog være temmeligt crowded og af og til må de vist lukke for tilgangen pga de to pædagogers helt fantastiske sangstunder :th2: http://malmo.se/stadsdelar/centrum/forskolorgrundskolor/forskolor/pilgarden/barnenshusoppenforskola.4.33aee30d103b8f15916800033538.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webnadiya 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2008 Ja kender godt http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe/ men har prøvet at melde mig ind flere gange men der sker aldrig noget!? Andre der oplever problemer med at blive medlem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
White 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2008 Hej ... jeg kunne da godt taenke mig at modes. Flytter til Malmo 1. dec. og der er vores son 8,5 mdr. Hvis du stadig har interesse saa skriv endelig tilbage. KH Signe :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2008 Hejsa. Omkring de åbne legestuer som er gratis i Malmø, tror jeg der i mange områder ligger en legestue som din sundhedsplejerske nok kender til. Vi bor i Lindängen hvor der er en rigtig god legestue som hedder klarinetten med arrangementer hver uge, og som ikke er overfyldt. Jeg har selv en søn på 7½ måned,og mødes nogen gange med andre danske mødre fra den side yahoo har lavet, mend et kunne da også være sjovt at mødes med jer en dag og lege, og vi er meget åbne for hvor vi mødes da vi har bil. Vi håber at høre fra jer. MVH. Camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sannie 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2008 Hejsa. :) Jeg står nu i den situation, at jeg er på nuværende tidspunkt, er gravid. Og derfor søger jeg kendskaber, inden den lille bliver født! Nogen der kender til nogen sider, eller andet, som evt har med folks termin og bosted at gøre? Sådan at man går på barsel sammen. :) Jeg har termin i april måned. Venlig hilsen Sannie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webnadiya 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Har skrevet en PB til dig Signe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan&Kir 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2008 Hejsa. :) Jeg står nu i den situation, at jeg er på nuværende tidspunkt, er gravid. Og derfor søger jeg kendskaber, inden den lille bliver født! Nogen der kender til nogen sider, eller andet, som evt har med folks termin og bosted at gøre? Sådan at man går på barsel sammen. :) Jeg har termin i april måned. Venlig hilsen Sannie Hej Sannie, Jeg har en datter på 3½ måned, så har selv for nyligt gennemgået hele 'dansk i Sverige, gravid og baby' historien. Mht til gravid grupper. Hvis du har jordemoder i Danmark, ville jeg spörge den närmeste BVC - Barne Vård central, de vil sikkert kunne hjälpe dig med hvor andre gravide i Sverige går hen. Hvis du går til jordemoder her i Sverige, er jeg sikker på hun kan hjälpe dig med nogle grupper. Men spörg endelg lös, jeg hjälper gerne med nogle svar. Kir. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webnadiya 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2008 Hejsa. :) Jeg står nu i den situation, at jeg er på nuværende tidspunkt, er gravid. Og derfor søger jeg kendskaber, inden den lille bliver født! Nogen der kender til nogen sider, eller andet, som evt har med folks termin og bosted at gøre? Sådan at man går på barsel sammen. :) Jeg har termin i april måned. Venlig hilsen Sannie Hej Sannie Tror du skriver i den forkerte tråd..den her tråd er oprettet for babyer der ikke er nyfødte :) Måske finder du flere hits i en anden tråd.... Mvh Webnadiya. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 Hej Webnadiya Vores tastatur virker ik helt idag,saa ingen punktumer idag Det jeg vil hoere om er om du har fundet andre danske moedre at ses med,da jeg fra et tidligere link kan se du godt kan taenke dig nogle bekendtskaber til at lege med dit barn, Jeg har selv en dreng paa 8 mdr,og kunne vi vil gerne moedes med jer hvis i stadig er interesseret? MVH Camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2008 Hejsa. :) Jeg står nu i den situation, at jeg er på nuværende tidspunkt, er gravid. Og derfor søger jeg kendskaber, inden den lille bliver født! Nogen der kender til nogen sider, eller andet, som evt har med folks termin og bosted at gøre? Sådan at man går på barsel sammen. :) Jeg har termin i april måned. Venlig hilsen Sannie hejsa... jeg er selv gravid og har termin i starten i maj md... send min en pm så kan vi måske hitte på noget.. camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sannie 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2008 Hej Sannie, Jeg har en datter på 3½ måned, så har selv for nyligt gennemgået hele 'dansk i Sverige, gravid og baby' historien. Mht til gravid grupper. Hvis du har jordemoder i Danmark, ville jeg spörge den närmeste BVC - Barne Vård central, de vil sikkert kunne hjälpe dig med hvor andre gravide i Sverige går hen. Hvis du går til jordemoder her i Sverige, er jeg sikker på hun kan hjälpe dig med nogle grupper. Men spörg endelg lös, jeg hjälper gerne med nogle svar. Kir. Ja, men går til jordmoder i københavn, og skal også føde i københavn. Jeg har prøvet den side, mor-i-malmoe, men syns ikke rigtig der sker noget. Det er besværligt at blive medlem osv. Men kendte du nogen der boede i sverige i forvejen, før du flyttede hertil? Fordi kender absolut ingen, og det er godt nok kedeligt når man går på barsel. hehe.:) Har du nogen gode råd, til hvad man skal være opmærksom omkring osv? -Sannie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites