Jump to content
P.Hartmann

Jagt i Sverige

Recommended Posts

Hej Hartmann, Jeg går på jagt i SE, men har indløst svensk jagt kort, da jeg mener at det er påkrævet af forsikringshensyn. Der kan i hvert fald ikke herske tvivl om at det er gældende hvis du har bopæl i SE. Mvh. Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Hartmann, Der kan i hvert fald ikke herske tvivl om at det er gældende hvis du har bopæl i SE. Mvh. Søren
Ja, det var det Jeg tænkte...Troede først at det var nok at betale de 300,men det er det vel ikke når Jeg har bopæl her i Swe. Er det helt nyt tegn Du har erhveret, eller er der en bytteordning lig med kørekort. ? Ellers må Jeg lige give dem et ring...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du skal have et jaktkort fra Natur Värdsverket som samtidig dokumenterer din Jägarexamen. Husk dog også er få din(e) Vapenlicens på plads hos Polisen. Mvh. Søren
Muligheden for at "konvertere" til et svensk kort skulle skulle være tilstede, skal lige prate med polisen.. :) Ellers mente de hos naturvården, at Jeg "bare" skulle knalde løs (som vi siger) som udlænding når Jeg har betalt de 300 i Viltvårdsavgiften. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo
Hej Hartmann, Jeg går på jagt i SE, men har indløst svenks jagt kort, da jeg mener at det er påkrævet af forsikringshensyn. Der kan i hvert fald ikke herske tvivl om at det er gældende hvis du har bopæl i SE. Mvh. Søren
Hvad jager du ? med riffel eller haglsprøjte ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites