Jump to content
larscph

Ah.. Lidt nyt - på dansk..

Recommended Posts

http://celinaree.dk/ Smed 88 kroner efter hendes album... Om ikke andet så fordi jeg syntes det er cool at gøre det... Og helt skidt er det jo heller ikke...
uhm en ting er at du köber det fordi du kan lide musikken .. men "fordi det er cool at göre" må du uddybe.. er det cool at smide penge ud på et album også hvis man ikke kan lide musikken eller? måske misforstår jeg men kunne ikke rigtig se logikken i det ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
uhm en ting er at du köber det fordi du kan lide musikken .. men "fordi det er cool at göre" må du uddybe.. er det cool at smide penge ud på et album også hvis man ikke kan lide musikken eller? måske misforstår jeg men kunne ikke rigtig se logikken i det ..
Jeg har hørt albummet cirka en halv gang - så om jeg kan lide albummet endnu sådan i det store hele kan jeg ikke sige. De par numre jeg har hørt mere end én gang er bestemt ok. Ellers havde jeg ikke købt resten. Og "cool at gøre" - er mere det at man som hun gør smider singe penge og energi efter "at nu skal jeg dælme vise dem skal jeg". Der er helt generelt for lidt af den slags syntes jeg ærlig talt og lidt for meget popstar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites