Persille 10 Anmeld indhold Skrevet October 7, 2008 Nogen der har gode tips om en DJ til en firmafest i Malmø den 31. oktober? Sproget underordnet, men vi er nok mere til 80'er hits og pop end til techno... Ikke noget sort arbejde, tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2008 Nogen der har gode tips om en DJ til en firmafest i Malmø den 31. oktober? Sproget underordnet' date=' men vi er nok mere til 80'er hits og pop end til techno... Ikke noget sort arbejde, tak![/quote']Folkeligt og festligt - så tag fat i Torsten: http://www.sparto.dk/ Hils fra mig - så giver han sikkert en øl næste gang jeg møder ham :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2008 Hej Jeg giver gerne et bud - send mig info på en PM så finder jeg en præcis pris. Priserne starter ved 7.000 dkk. for 5 timer inkl. anlæg. (ingen moms på underholdning). Er ikke billig men god, og med et CV der strækker sig over 23 år :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites