Junkeren 10 Anmeld indhold Skrevet October 6, 2008 Jeg kom forbi de seneste udstykninger til Annestad her i weekenden. Jeg er ikke kyndig i jord-beton arbejde men det ser ud som om de er ved at lægge an til endnu en blok på det parcel længst nede mod parcelhusene. Det undrer jeg mig over. En del faktisk. For det første fordi jeg havde hørt at Openhouse's fabrik i Arlöv var nedlagt. For det andet fordi der er lejligheder nok herude i Annestad - større udbud vil gå ud over priserne og sende for mange ufede typer herud. Nogen der kan hjælpe med at opklare? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2008 Jo du har helt ret. Ved at de ikke bygger flere lejlighedskomplekser, men at der er forpligtiget til at bygge på den jord. Har hørt at de skal bygge nogle rækkehuse på det sidste ubrugte jord :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2008 Jo du har helt ret. Ved at de ikke bygger flere lejlighedskomplekser' date=' men at der er forpligtiget til at bygge på den jord. Har hørt at de skal bygge nogle rækkehuse på det sidste ubrugte jord :D[/quote'] Det var trods alt en god nyhed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites