homer132 10 Anmeld indhold Skrevet October 6, 2008 Nogen som ved hvor i Malmö (el omegn) jeg kan støve BB boxer shorts op til nivøen i dk. De skulle ikke til være til at opdrive i dk (børnestr) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ras 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Kæresten fandt vist nogle i Hansa kompaniet til hendes nevø. I "I am a Man" butikken, den lukker godt nok inden så længe, men hvis du er hurtig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2008 Nogen som ved hvor i Malmö (el omegn) jeg kan støve BB boxer shorts op til nivøen i dk. De skulle ikke til være til at opdrive i dk (børnestr) Har du prøvet Björn Borg butikken på gågaden? Ved ikke om de har børnetøj. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2008 Jeg har hjulpet nogle kollegaer med str. XS gennem www.bjornborg.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites