ZeNi 10 Anmeld indhold Skrevet October 5, 2008 AFLYST - AFLYST - AFLYST - AFLYST - AFLYST - AFLYST - AFLYST - AFLYST Så prøver vi lykken igen og ser og vi kan skabe lidt tilbagevendende indefodbold i Malmø Lørdag 18 Oktober på Kockum Fritid i Västre Hamnen kl 10-11. Hvis heldet er at vi kan samle 14, spiller vi 2 timer. Pris for hallen er 360 + 15 per person som vanligt. Hvem er interesseret? Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2008 Count me in som sædvanlig :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2008 Jeg er også klar mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2008 Klar.67890 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2008 Jeg er også med .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2008 Same here... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Jeg er også frisk. Er det en venlig sjæl der kan give et lift? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Thomas er på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Thomas er på! Mette,Mette, hvornår lukker Du Thomas ud af buret så han selv kan få lov at svare... ;) Men super at høre at hans gamle stænger er på plads igen efter de 42,2 km. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2008 Hvis han selv skulle svare ville svaret komme om ca. ½ år - så tit er han nemlig på debatten. Han regner med at jeg eller andre informerer ham, hvis der er noget der er relevant :). Ja, det tog et par dage eller 3, men de er klar igen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2008 Hvis han selv skulle svare ville svaret komme om ca. ½ år - så tit er han nemlig på debatten. Han regner med at jeg eller andre informerer ham, hvis der er noget der er relevant :). Ja, det tog et par dage eller 3, men de er klar igen! Modtaget, ;) Så har Jeg lige en tillægs fråga... Va det Dig der tilmeldte thomas til marathon.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2008 Va det Dig der tilmeldte thomas til marathon.. Kom han ikke i mål för dig?;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2008 Kom han ikke i mål för dig?;) øh.. Nej.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2008 øh.. Nej.. Nå så var det omvendt med de få min. -men i gennemförte:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2008 Hvis det stadig er planen at spille den dag og der er flere ledige pladser, er jeg klar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2008 Hvis det stadig er planen at spille den dag og der er flere ledige pladser' date=' er jeg klar.[/quote'] Hej Allan, Der vil blive spillet på lørdag, gætter næsten på det bliver 2 timer (håber). Jeg hiver lige fat i Morten og spørger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2008 Indebold er aflyst Indebold er AFLYST Vi er langt fra nok til 2 timer, men med sidste tilmelding i denne uge blev vi præcis 10. Dog for sent at være nok, så hallen er gået til anden side og jeg kan ikke få andre haller, de er alle optaget lørdag formiddag desværre. Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2008 Æv det var ærgeligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 Indebold er AFLYST Vi er langt fra nok til 2 timer, men med sidste tilmelding i denne uge blev vi præcis 10. Dog for sent at være nok, så hallen er gået til anden side og jeg kan ikke få andre haller, de er alle optaget lørdag formiddag desværre. Zeni Aj man, nu havde jeg ellers lige skrevet til dig:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 Men hvis der er andre som har adgang til at leje en hal så er det bare at spørge løs ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites