Jump to content
ZeNi

AFLYST! Indefodbold Lør 18 Oktober 10-11

Recommended Posts

AFLYST - AFLYST - AFLYST - AFLYST - AFLYST - AFLYST - AFLYST - AFLYST Så prøver vi lykken igen og ser og vi kan skabe lidt tilbagevendende indefodbold i Malmø Lørdag 18 Oktober på Kockum Fritid i Västre Hamnen kl 10-11. Hvis heldet er at vi kan samle 14, spiller vi 2 timer. Pris for hallen er 360 + 15 per person som vanligt. Hvem er interesseret? Zeni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis han selv skulle svare ville svaret komme om ca. ½ år - så tit er han nemlig på debatten. Han regner med at jeg eller andre informerer ham, hvis der er noget der er relevant :). Ja, det tog et par dage eller 3, men de er klar igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis han selv skulle svare ville svaret komme om ca. ½ år - så tit er han nemlig på debatten. Han regner med at jeg eller andre informerer ham, hvis der er noget der er relevant :). Ja, det tog et par dage eller 3, men de er klar igen!
Modtaget, ;) Så har Jeg lige en tillægs fråga... Va det Dig der tilmeldte thomas til marathon.. :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis det stadig er planen at spille den dag og der er flere ledige pladser' date=' er jeg klar.[/quote'] Hej Allan, Der vil blive spillet på lørdag, gætter næsten på det bliver 2 timer (håber). Jeg hiver lige fat i Morten og spørger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Indebold er aflyst Indebold er AFLYST Vi er langt fra nok til 2 timer, men med sidste tilmelding i denne uge blev vi præcis 10. Dog for sent at være nok, så hallen er gået til anden side og jeg kan ikke få andre haller, de er alle optaget lørdag formiddag desværre. Zeni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Indebold er AFLYST Vi er langt fra nok til 2 timer, men med sidste tilmelding i denne uge blev vi præcis 10. Dog for sent at være nok, så hallen er gået til anden side og jeg kan ikke få andre haller, de er alle optaget lørdag formiddag desværre. Zeni
Aj man, nu havde jeg ellers lige skrevet til dig:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites