tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2012 Stefan er så efterhånden oppe på at have de næste 6 mdr. booket, og siger nu nej tak til flere opgaver. Så det må jo siges at gå strygende for ham! Men, det betyder jo så at jeg er på udkig efter en anden elektriker. Er der mon gode erfaringer med andre elektrikere? Fandt du en anden elektriker? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2012 Fandt du en anden elektriker? Nix, jeg blev distraheret af andre ting. Så hvis der er nogen der har anbefalinger, hører jeg gerne om dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2015 Har tidligere brugt Stefan med stor tilfredshed, men her sidste gang blev godt nok sidste gang... Ikke noget at udsætte på arbejdet, men at tage dobbelt op for alle materialer i forhold til butikspris det er bare for meget. Hans svar var at gjorde han ikke det tjente han ikke nok. Jo tak først betaling for timerne, hvor kørsel og snak med andre kunder indgår og der efter regning for kørsel og tid til og fra "grossist". Fin fyr men der skal også være rimelighed i regningen og det er der absolut ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites