Markowitch 12 Anmeld indhold Skrevet October 5, 2008 Er der nogen der kan anbefald en elektriker til et mindre el-arbejde? Konkret er der lidt kontakter og en tilslutning af et vasketårn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2008 Jeg kan kun anbefale Elinstallatøren i Malmö http://www.elinstallatorenimalmo.se/index.htm Han har lige været her og har sætte stik og trække jordledninger i kælder, sætte lamper op i bad, og lidt andre småting. Alt var super, og godt udført. Prisen virkede også rimlig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2008 Jepsen, Stefan aka. Elinstallatören er super - vi fik den bedste service nogenside, så han kan klart anbefales :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2008 Jeg kan anbefale: HELU Arne Borggren Simrishamnsgatan 17A 214 23 MALMÖ Mobil +46705311421 Han har været faglærer på elektrikerskolen i Lund, så har vist rimeligt styr på det :-) Hils fra Morten på Celsiusgatan :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2008 Det var da dejligt at høre en anbefaling af en elektriker - og så endda fra to forskellige brugere på debatten. Det har altid været meget tyndt med svar når brugere søger elektrikere, men denne gang ser der ud til at være bid. Jeg har selv lidt småting jeg skal have fixet, så tak for anbefalingen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Ligesom Andersen, vil jeg også sige tak for anbefalingerne . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2008 Jeg kan kun gi´ de to... ...andre ret; http://www.elinstallatorenimalmo.se/index.htm Han / Stefan ufører virkelig flot arbejde!! Han kommer når jeg er hjemme for, at se hvad han skal lave - siger så hvornår han kan komme. Hvis det så et på et tidspunkt, hvor jeg ikke er hjemme, så får han en nøgle. Meget *flot* / gedigent arbejde!! Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2008 Jeg kontaktede Stefan for en uge siden, vedr. min kommende HPFI-installation. Jeg mailede tre billeder med af den nuværende installation. Dagen efter havde jeg svar, og Stefan sagde ligeud at han har meget travlt for tiden, og ville vende tilbage i nærmeste fremtid med et tilbud. Det er da til at forstå - især med al den gode reklame herinde. :th2: Desuden var han glad for jeg havde smidt billeder af den gamle installation med, da han ud fra disse snildt kunne se hvad der skal laves, og derfor ikke behøver at skulle køre forbi først. Selvfølgelig kan der være tilrettelser, når han kommer i gang - men udfra dokumentationen ville han sagtens kunne afgive et tilbud. Og det er så det jeg venter på nu. Så, om muligt, så smid billeddokumentation med fra starten. Det gør det hele lidt lettere at komme i gang med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2008 Hvad koster sådan et relæ? Jeg kontaktede Stefan for en uge siden, vedr. min kommende HPFI-installation. Jeg mailede tre billeder med af den nuværende installation. Dagen efter havde jeg svar, og Stefan sagde ligeud at han har meget travlt for tiden, og ville vende tilbage i nærmeste fremtid med et tilbud. Det er da til at forstå - især med al den gode reklame herinde. :th2: Desuden var han glad for jeg havde smidt billeder af den gamle installation med, da han ud fra disse snildt kunne se hvad der skal laves, og derfor ikke behøver at skulle køre forbi først. Selvfølgelig kan der være tilrettelser, når han kommer i gang - men udfra dokumentationen ville han kunne afgive et tilbud. Og det er så det eg venter på nu. Så, om muligt, så smid billeddokumentation med fra starten. Det gør det hele lidt lettere at komme i gang med. Hvad koster sådan et HPFI-relæ? Hvad lød tilbuddet på? Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2008 men udfra dokumentationen ville han sagtens kunne afgive et tilbud. Og det er så det jeg venter på nu.Hvad koster sådan et HPFI-relæ? Hvad lød tilbuddet på?Blev det sent i går? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2008 Vi mailede også med ham i et par måneder op til han kom her, da der skulle indhentes tilladelser osv hos Eon - og her var han bare super til at holde os opdateret via mail, og klarede ALT for os. Han gav os en max pris, i tilfælde af at alt gik galt, da det er noget af et gammelt hus vi bor i og det derfor kunne være svært at trække nye ledninger, så overraskelsen var stor, da regningen kom og den var 20k mindre end hvad han havde vurderet :th2: Da han endelig kom her og skulle udføre arbejdet tog han skoene af hver gang han kom ind, kom og advarede hver gang han skulle larme og gjorde fint rent bagefter. Inden da havde han fortalt os de dage hvor han forventede han ville larme, så vi kunne finde et andet sted at være og eventuelt finde et andet sted til vores katte imens. Derudover forklarede han alt hvad han lavede og var utrolig venlig igennem hele forløbet... Håndværkere som ham er der simpelthen for lidt af :th2: Han har desuden også arbejdet i DK, så han har ikke noget problem med at forstå dansk :) Jeg kontaktede Stefan for en uge siden, vedr. min kommende HPFI-installation. Jeg mailede tre billeder med af den nuværende installation. Dagen efter havde jeg svar, og Stefan sagde ligeud at han har meget travlt for tiden, og ville vende tilbage i nærmeste fremtid med et tilbud. Det er da til at forstå - især med al den gode reklame herinde. Desuden var han glad for jeg havde smidt billeder af den gamle installation med, da han ud fra disse snildt kunne se hvad der skal laves, og derfor ikke behøver at skulle køre forbi først. Selvfølgelig kan der være tilrettelser, når han kommer i gang - men udfra dokumentationen ville han sagtens kunne afgive et tilbud. Og det er så det jeg venter på nu. Så, om muligt, så smid billeddokumentation med fra starten. Det gør det hele lidt lettere at komme i gang med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2008 Så er relæet kommet op, sammen med en helt ny tavle. Positiv oplevelse - og min klare anbefaling af Stefan herfra :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Så har vi også fået nyt relæ op. Helt fantastisk arbejde af Stefan. Det blev dog noget dyrere end han havde forventet første gang, men han har været god til at forklare hvorfor pristigningen kom. Vi havde en meget stor elcentral og der skulle en ny boks til at dække "hullet" og denne boks kostede desværre kassen. Men det ser sku godt ud, og det spiller bare :) Hvis nogen har misset hans kontaktinfo er det www.elinstallatorenimalmo.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2009 Vi har også været rigtigt godt tilfreds med det arbejde stefan har gjort. Ham kommer jeg også til at bruge i fremtiden. \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2009 Vi har også brugt Stefan med stor tilfredshed. Stefan holder sig inden for den estimerede pris, kommer til tiden og holder sine aftaler :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Vi havde Stefan til at lave et par småting i dag. Er godt tilfreds, så han får også en anbefaling herfra. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 Jer der har brugt Stefan..........er det med eller uden regning, og hvad ligger hans timepris på eller giver han et fast tilbud? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 Hej Mette Stefan gør det altid kun på regning. Du kan selv komme overens med ham om det skal være efter timepris eller fastpris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 Super. Tak for svar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2009 Fedt - jeg skal også bruge en elektrikker :D Dejligt når man finder det man søger herinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2010 Hvor lang tid tager det for Stefan at svare på mail? Skal jeg ringe eller sende mail til ham? Hvad er bedst? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2010 han har monstertravlt for tiden... Har haft fat i ham, og han har opgaver i ca. 1½ md frem... Men han plejer at svare på mail i løbet af 2-3 dage, måske længere nu når han er fuldbooket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2010 han har monstertravlt for tiden... Har haft fat i ham, og han har opgaver i ca. 1½ md frem... Men han plejer at svare på mail i løbet af 2-3 dage, måske længere nu når han er fuldbooket. Fik du hjælp fra ham eller du har opgivet? Kan det betale sig at kontakte ham? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2010 jeg har fået hjælp tidligere, men har snakket med ham og fået input til en opgave som ligger nogle måneder fremme... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2012 Stefan er så efterhånden oppe på at have de næste 6 mdr. booket, og siger nu nej tak til flere opgaver. Så det må jo siges at gå strygende for ham! Men, det betyder jo så at jeg er på udkig efter en anden elektriker. Er der mon gode erfaringer med andre elektrikere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites