Jump to content
Mario22

Import af en Mercedes e klasse

Recommended Posts

HEy alle sammen, jeg er ny her, men nu tror jeg virkelig at jeg har fundet min drømme bil, en mercedes e klasse fra 2003(den nye model)..Link http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=74343905&__lp=94&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=47%2C48%2C49%2C50%2C51%2C52%2C53%2C54%2C55%2C56%2C57%2C58%2C59%2C60%2C61%2C62%2C177%2C64%2C178%2C66%2C179&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxPrice=15001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=86. så ville jeg lige spørge om der er nogen der ved om det kan betale sig at købe den. Altså jeg kan godt se at den har kørt et par km, og at rød ikke er den ideele mercedes farve, men den sprænger bare ikke mit budget... og så synes jeg at interiøret er PISSE LÆKKERT hehe...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HEy alle sammen' date=' jeg er ny her, men nu tror jeg virkelig at jeg har fundet min drømme bil, en mercedes e klasse fra 2003(den nye model)..Link [url']http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=74343905&__lp=94&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=47%2C48%2C49%2C50%2C51%2C52%2C53%2C54%2C55%2C56%2C57%2C58%2C59%2C60%2C61%2C62%2C177%2C64%2C178%2C66%2C179&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxPrice=15001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=86. så ville jeg lige spørge om der er nogen der ved om det kan betale sig at købe den. Altså jeg kan godt se at den har kørt et par km, og at rød ikke er den ideele mercedes farve, men den sprænger bare ikke mit budget... og så synes jeg at interiøret er PISSE LÆKKERT hehe...
Når du allerede inden du har købt bilen kan 'sætte fingre' på den, synes jeg du burde overveje det en ekstra gang. Men sådan en Mercedes er ellers en fin pendlerbil. Jeg havde dog valgt BMW istedet, men det er vel ingen overraskelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HEy alle sammen' date=' jeg er ny her, men nu tror jeg virkelig at jeg har fundet min drømme bil, en mercedes e klasse fra 2003(den nye model)så ville jeg lige spørge om der er nogen der ved om det kan betale sig at købe den. Altså jeg kan godt se at den har kørt et par km, og at rød ikke er den ideele mercedes farve, men den sprænger bare ikke mit budget... og så synes jeg at interiøret er PISSE LÆKKERT hehe...[/quote'] Personligt ville jeg nok køre 2-500km længere ned og finde en tilsvarende. Den virker også ret dyr, med hensyn til km og udstyr. Men hvorfor ikke en 320cdi? koster det samme ca. har ikke kørt nær så langt, er bedre udstyret osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes ikke at prisen er så overraskende god og eftersom du heller ikke er 100% vild med farven så ville jeg nok vente lidt. Vær også obs på at det ikke er det store DVD navigationsanlæg som sidder i bilen. Der er også mange rigtige gode til salg i sverige, så jeg havde nok fundet en her. Jeg har selv en E270 fra 2003 og bruger den som pendlerbil (som faktisk også er til salg ;-). Kører fantastisk og kan holde 17-18 km/l ved alm. motorvejshastighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Thanks boys.. jeg bli'r sku nok nødt til at droppe den :(....
Rigtig go' idé :)
men er der så en af jer der kan komme op med en god Mercedes, BMW, Audi, der ligger i mellem 14-18000 euro... ( og helst en der ikke er ældre end 2004)
Den rigtige pendlerbil er en 530d eller endnu bedre 535d, som jég ser det - har selv haft en 530d touring. Og det gør SLET IKKE noget, om det er en E39, som stoppede produktionsmæssigt i 2003. Kanon bil - kører suverænt. På mobile.de er der een 535d til under 18.000 euro, men den har kørt mange km. Husk på at +100.000 km er mange i Sverige... Smid lidt flere gryn på bordet og køw den hér - www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bdts4zyhmocn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha den frister... men eg bli'r nok nødt til at sige nej tak :(.. ikke så meget på grund af prisen.. men mere pga. at den ligner en bil der godt kunne blive meget tørstig, meget tit... og i de her benzin tørre tider bli'r jeg nok nødt til at vælge en lidt mindre hurtig,lidt mere benzin venlig bil.. men ellers tak for tilbudet :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har selv en E270 fra 2003 og bruger den som pendlerbil (som faktisk også er til salg ;-). Kører fantastisk og kan holde 17-18 km/l ved alm. motorvejshastighed.
Imponerende økonomi!!! Har du gjort noget specielt ved bilen, er det helt standard opsætning fra fabrikkens side?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rigtig go' idé :) Den rigtige pendlerbil er en 530d eller endnu bedre 535d, som jég ser det - har selv haft en 530d touring. Og det gør SLET IKKE noget, om det er en E39, som stoppede produktionsmæssigt i 2003. Kanon bil - kører suverænt. På mobile.de er der een 535d til under 18.000 euro, men den har kørt mange km. Husk på at +100.000 km er mange i Sverige... Smid lidt flere gryn på bordet og køw den hér - www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bdts4zyhmocn
har selv en 525tds e39 og en ting skal man vide med e39 der er mange sygdomme på den for det förste har nästen alle e39 der har kört mere end et par tusinde mil vibrationer af den ene eller den anden slags .. hvis du skal ha bmw så läs lidt på autopower.se ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Puha den frister... men eg bli'r nok nødt til at sige nej tak :(.. ikke så meget på grund af prisen.. men mere pga. at den ligner en bil der godt kunne blive meget tørstig, meget tit... og i de her benzin tørre tider bli'r jeg nok nødt til at vælge en lidt mindre hurtig,lidt mere benzin venlig bil..
Hvilken een mener du - den jég eksempelvis linker til er en diesel...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
har selv en 525tds e39 og en ting skal man vide med e39 der er mange sygdomme på den for det förste har nästen alle e39 der har kört mere end et par tusinde mil vibrationer af den ene eller den anden slags ..
Startede vibrationerne i din bil så før eller efter du havde kørt 10-11 katte, et enkelt rådyr, og 2 vildsvin ned?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den rigtige pendlerbil er en 530d eller endnu bedre 535d, som jég ser det - har selv haft en 530d touring. Og det gør SLET IKKE noget, om det er en E39, som stoppede produktionsmæssigt i 2003. Kanon bil - kører suverænt. På mobile.de er der een 535d til under 18.000 euro, men den har kørt mange km. Husk på at +100.000 km er mange i Sverige...
Nu er der mange forskellige syn på hvad er pendlerbil er. 530d/535d er superfede biler, men ikke specielt økonomiske. De kører vel ca. 12-13 km/l.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Nu er der mange forskellige syn på hvad er pendlerbil er. BMW 530d/535d er superfede biler, men ikke specielt økonomiske. De kører vel ca. 12-13 km/l.
Ja, det ligger sikkert i det lag - min kørte ungefär 13,8 km/l. Hvis man ikke ubetinget VIL køre diesel, er benzin-udgaven sikkert et bedre økonomisk valg - BMW's benzinmotorer uanset årgang er særdeles økonomiske...
har selv en 525tds e39 og en ting skal man vide med e39 der er mange sygdomme på den...
Hvis man køber sidste edition, er der ikke meget "børnesygdomme" over den, IMO...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man ikke ubetinget VIL køre diesel' date=' er benzin-udgaven sikkert et bedre økonomisk valg - BMW's benzinmotorer uanset årgang er særdeles økonomiske...[/quote'] Ja helt skidt er de ikke, kun bykørsel kan tage økonomien lidt ud af dem - men det gælder nok de fleste. Min 2005 årgang 330iAut får jeg mellem 11,5 og 12 km/L ud af ved almindelig kørsel der ikke inkluderer for meget by og stop 'n' go. At pendle det sidste stykke gennem København fra lufthavnen til Østerbro får gennemsnittet ned omkring 10 km/L. Alt i alt ganske fornuftigt syntes jeg af sådan en. Min gamle 530dAut var vel omkring 13 km/L inkl det hele, så det er der nok ikke meget økonomisk gevinst i længere med dagens dieselpriser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Startede vibrationerne i din bil så før eller efter du havde kørt 10-11 katte' date=' et enkelt rådyr, og 2 vildsvin ned?[/quote'] hvor har jeg skrevet at min bil vibrerer? hvis du skal komme med fjollede kommentarer så afstem da idet mindste lidt så de passer til det du kommenterer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man køber sidste edition' date=' er der ikke meget "børnesygdomme" over den, IMO...[/quote'] Rigtigt. Vores 2002'er har ej heller været plaget af børnesygdomme, men de små rystelser/vibrationer, som michael k refererer til, kan være svære at komme uden om med alderen. Vores begyndte at udvikle det ("shimmy") for et lille års tid siden. Er kun mærkbart mellem 95-125, så det plager mig heldigvis ikke på motorvejen til og fra arbejde. ;) Prøv selv engang at google: e39 shimmy Årsagerne til problemet kan være mange. e39'eren er superfølsom helt enkelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, har ingenting gjort ved bilen. Men det skal selvfølgelig siges at så snart man så kører 135-145 km/t så stiger forbruget men stadig i mine øjne ok 15km/l.

Imponerende økonomi!!! Har du gjort noget specielt ved bilen, er det helt standard opsætning fra fabrikkens side?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På et tidspunkt læste jeg i teknikens verden, hvor de havde testet hvor langt bilerne rent faktisk køre. Generelt køre de ca. 3 km. mindre end hvad fabrikken opgiver. Vil dog tilføje, at det er et stykke tid siden jeg læste artiklen - men sådan husker jeg det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo

E klasse BMW Audi Jeg ved ikke med E klassen efter 2002 men den agter jeg skifte til til næste år. Har pt en 1999 - 2000 model E 270 som jeg købte i 2005 og hentede i Tyskland, historien er beskrevet herinde. Har nu kørt 150 000 i den og den kører perfekt stadigt, og alt virker. Brændstofforbruget ligger på ca 15 km/L ved "normal" motorvejskørsel. Bilen er til service når den skal, og jeg har brugt følgende: et sæt bremseklodser, en bagerste udstødning, 2 baglygtepærer, 1 sæt vinterdæk, 1 sæt sommerdæk.Den får nyt batteri iår. Der er en lille plet ved forreste venstre skærm og en lille plet ved bagerste højre dør. Den er ikke hurtig men heller ikke langsom, den er yderst behagelig som langtursbil og meget rummelig og støjsvag. Interiøret er af god kvalitet og kun rattet bærer præg af egentlig slid. Skal du køre mange km så er Mercedes E klasse et godt men måske lidt kedeligt valg. Men du går ikke bankerot pga. værkstedsudgifter. Jeg har haft både BMW og Audi og de er fine biler med stor køreglæde, men desværre også store udgifter og de ER skøbelige på hver sit område, og det koster. Held og lykke med købet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites