Jump to content
Luggy

Diætist/ernæringskonsulent

Recommended Posts

Hej Er der nogen af jer derude, der har erfaring med og evt. kan anbefale en diætist/ernæringsekspert(-konsulent?)? København eller Malmö. Og nu hvor jeg er i gang, er der nogen, der ved, hvad forskellen egentlig er på disse to ud over uddannelse? :confused: Tak for hjælpen. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Er der nogen af jer derude, der har erfaring med og evt. kan anbefale en diætist/ernæringsekspert(-konsulent?)? København eller Malmö. Og nu hvor jeg er i gang, er der nogen, der ved, hvad forskellen egentlig er på disse to ud over uddannelse? :confused: Tak for hjælpen. :th2:
Til hvad formål, er det for at blive sund, tabe dig, eller selv tage uddannelsen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ellers brug hende her: http://www.showbizz.dk/foredragsholdere/Merethe_Kasten.shtml Hun er dygtig!! :laugh:
Hun er jo ikke hverken diætist eller ernæringsekspert, men bare en person, som slås mod dæmoner. Jeg kan anbefale Charlotte Hartvig, som kører www.kost-klinikken-immanuel.dk i Hellerup. Hun er dygtig og har flere dygtige medarbejdere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Was? Jeg kender Lene igennem et tidligere arbejde' date=' og kan sige god for hendes person og faglige kunnen - og derfor kan jeg anbefale hende :thumbup:[/quote'] Det tvivler jeg skam ikke på, at hun er ;) :th2: Jeg troede nok bare et øjeblik, at du tog gas på emnet, eftersom Lene Hansson er kendt fra TV. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Til hvad formål' date=' er det for at blive sund, tabe dig, eller selv tage uddannelsen ?[/quote'] Hej Miriam Det er både for at stille min nysgerrighed og interesse. Ja og så fordi jeg er allergiker og gerne vil have lidt mere styr på fødevarene ......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg troede nok bare et øjeblik' date=' at du tog gas på emnet, eftersom Lene Hansson er kendt fra TV. :D[/quote']Igennem den seneste tid er Lene blevet eksponeret en del i medierne, ja. Det er bl.a. også derigennem jeg kender hende....så tingene hænger sammen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Diætist er en beskyttet titel' date=' og det sikrer dig, at personen har en uddannelse, der er godkendt af Sundhedsstyrelsen. Hvem som helst kan kan kalde sig ernæringsekspert.[/quote'] Godt jeg fik den på plads, :th2: troede faktisk, det var omvendt :o Tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Igennem den seneste tid er Lene blevet eksponeret en del i medierne' date=' ja. Det er bl.a. også derigennem jeg kender hende....så tingene hænger sammen ;)[/quote'] Har været til en del samtaler inde hos hende og var ikke synerligt imponeret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan de nu også fortælle om madvaner og sådan? :rolleye:
Nej - men de er mennesker, og fungerer fint med én, og slet ikke med en anden. :p Nok om det - jeg arbejdede sammen med Lene for tre år siden. Der kan være løbet meget vand i åen siden. Det var bare min umiddelbare anbefaling. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites